in

PayPal lanceert Zettle Terminal – een alles-in-één kassasysteem voor kleine bedrijven

Met de Zettle Terminal versterkt PayPal haar in-store en omnichannel aanbod nog verder, door kleine ondernemers van een volledig draadloos kassasysteem te voorzien

PayPal lanceert vandaag de Zettle Terminal in Nederland, een alles-in-één Point of Sale (POS)-systeem dat kleine bedrijven meer mobiliteit op de winkelvloer biedt.

De productlancering speelt in op de trend dat consumenten steeds vaker gebruikmaken van contactloze betalingen. Vorig jaar verliep 80% van de betalingen in Nederland digitaal[1]. Sinds de pandemie is contactloos betalen toegenomen waardoor digitaal afrekenen – met bijvoorbeeld pinpas, creditcard en smartphone – steeds gebruikelijker is geworden in winkels. Eigenaren van kleine ondernemingen werken hard om hun bedrijf te laten groeien na de krimp als gevolg van de pandemie. De Zettle Terminal is erop gericht om hen daarbij te helpen en herstel te ondersteunen, door middel van een alles-in-één kassasysteem waardoor zij hun klanten nog beter van dienst kunnen zijn.

Met zijn fraaie design is de Zettle Terminal direct uit de doos klaar voor gebruik, er is geen tweede apparaat nodig om hem aan te sluiten. De Terminal komt met een touchscreen en is eenvoudig op te zetten en te gebruiken wat kleine bedrijven eenvoud en efficiëntie biedt. De Zettle Terminal kan worden gepersonaliseerd naar de voorkeuren van de ondernemer – zo kunnen verkopers ervoor kiezen om hun Terminal te personaliseren met een ingebouwde barcodescanner om de verkoop en dagelijkse taken snel te regelen.

We zijn enthousiast over de lancering van de Zettle Terminal in Nederland, ons alles-in-één kassasysteem die een complete winkelkit in de handen van ondernemers legt

De Zettle Terminal wordt geleverd met een voorgeladen SIM-kaart[2]; de gecombineerde aansluiting van Wi-Fi en een mobiel netwerk betekent dat kleine bedrijven niet langer afhankelijk zijn van vaste kassa’s. De Zettle Terminal maakt de kassa volledig draadloos; de verkoper is vrij om het hele kassaproces, van begin tot eind, af te ronden op te plek waar de klant zich bevindt. Dit kan zijn op de winkelvloer, aan de tafel, op het terras, bij het afleverpunt: overal waar je wilt zolang je mobiele dekking hebt.

De in-store en omnichannel oplossing wordt geleverd met de vooraf geïnstalleerde Zettle POS app. Met deze app krijgen kleine bedrijven een geïntegreerde oplossing geleverd die hen helpt bij het accepteren van betalingen in persoon, door middel van onder andere betaalpassen, digitale portemonnees, PayPal en QR-codes. Ook helpt de app bij het beheren van verkoop, inventaris, rapportage en betalingen via verschillende kanalen – allemaal op één plek. De Zettle Terminal kan ook worden gekoppeld aan een dock met een ingebouwde printer om de winkelbon ter plekke af te drukken.

“We zijn enthousiast over de lancering van de Zettle Terminal in Nederland, ons alles-in-één kassasysteem die een complete winkelkit in de handen van ondernemers legt”, zegt Joachim Goyvaerts, directeur Benelux en Ierland bij PayPal. “Ons werk om kleine bedrijven te helpen concurreren en groeien is nog nooit zo belangrijk geweest. Met de Zettle Terminal helpen we kleine bedrijven moeiteloos te verkopen via persoonlijke kanalen en bieden we hen flexibiliteit tijdens het hele afrekenproces, zodat ze hun klanten kunnen ontmoeten waar ze ook zijn. De Zettle Terminal is een compleet draadloze oplossing voor betalingen op de winkelvloer en zal ervoor zorgen dat de verkoop naar een hoger niveau wordt getild.”

De Zettle Terminal stelt kleine bedrijven in staat om naadloos te verkopen via persoonlijke kanalen, en biedt ook samenwerkingsmogelijkheden via het uitgebreide partnernetwerk van PayPal, zodat bedrijven hun rekeningen eenvoudig kunnen koppelen met hun favoriete e-commerce partners en boekhoudkundige partners.

[1] De Nederlandsche Bank: DNB Visie op Betalen 2022 – 2025
[2] Het gebruik van mobiele data is inbegrepen in de aankoopprijs. Voorwaarden zijn van toepassing.

Reacties

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Loading…

0

43% van Nederlanders gebruikt smartphone meer dan drie uur per dag

Maak je klaar voor een ongelofelijke (audio)visuele ervaring met de nieuwe moto g52