in

PlayStation Home beschikbaar

Sony Computer Entertainment (SCE) maakt bekend dat de langverwachte PlayStation Home Beta service voor Playstation 3 (PS3) op 11 december 2008 wereldwijd voor alle PS3 gebruikers beschikbaar wordt. Na de succesvolle voltooiing van de gesloten bèta service, richt de open bèta service voor PlayStation Home zich op het ontwikkelen van nieuwe features en functionaliteiten.

PlayStation Home is een community voor sociale games in 3D, waarbij gebruikers onderling met elkaar in contact staan, communiceren en spelervaringen uitwisselen. Binnen PlayStation Home creëren gebruikers hun eigen unieke avatars die volledig kunnen worden aangepast. Vervolgens verkent de speler in real time de virtuele community waar via tekstberichtjes of voice chat met elkaar gecommuniceerd wordt.
PlayStation Home is gratis te downloaden* en wordt rechtstreeks via het PlayStation Home icoon op de PlayStation Network kolom van XMB (XrossMediaBar) opgestart. Spelers maken vervolgens gratis gebruik van de basisfuncties en services van PlayStation Home. PlayStation Home laat daarnaast een vrije interactie tussen gebruikers, zakenpartners en SCE toe en wordt verder ontwikkeld met extra features, zoals specifieke game spaces, events en exclusieve thema’s om de entertainmentervaring te verrijken.

SCE maakte vandaag de eerste partnerships bekend met enkele van ’s werelds meest gerespecteerde lifestylemerken voor de open bèta. Het modemerk Diesel, de hedendaagse meubelontwerpers Ligne Roset, de energiedrank Red Bull, de filmstudio Paramount Pictures en videocontentproviders Hexus TV en Eurogamer zijn de eerste die deelnemen. Zij zorgen voor de virtuele kleding voor de avatars, de virtuele meubels voor de appartementen van PlayStation Home, exclusieve videocontent en een virtuele vliegwedstrijd, de Red Bull Air Race.

Filmprojector voor bioscoopbeleving op de bank

Zoek objecten in verborgen kamers