in

Retail Synergie stapt in energiemarkt

Retail Synergie, al jaren actief in de telecomsector als distributeur van vaste en mobiele telefonie, stapt in de wereld van de energie.

Vanaf 6 juli biedt de organisatie via de aangesloten telecomdetaillisten- en adviseurs niet alleen communicatieproducten aan, maar kunnen klanten hier ook terecht voor een onafhankelijk energieadvies.

De energiemarkt is volop in beweging. Overstappen naar een andere energieleverancier kan momenteel een historisch voordeel van honderden euro’s per jaar opleveren voor particulieren. Voor zakelijke gebruikers kan het voordeel zelfs nog vele malen groter zijn. Het aantal aanbieders is groot. Natuurlijk is het voor particuliere en zakelijke gebruikers mogelijk zelf via vergelijkingssites te onderzoeken bij welke energieleverancier zij het beste af zijn, maar in de praktijk gebeurt dit nog weinig. Een persoonlijk en deskundig advies wordt in zo’n geval toch gemist.

Onafhankelijk advies
Er zijn meerdere detaillisten die energie verkopen. Echter, over het algemeen gebeurt dit in samenwerking met één energieleverancier. Retail Synergie hecht veel waarde aan het geven van een onafhankelijk advies, waarbij er gekozen kan worden uit meerdere Nederlandse energieleveranciers èn het advies wordt bovendien volledig op maat gegeven.

Kennis en ervaring
Door het aangaan van een samenwerking met een bestaand bedrijf dat al jaren ervaring heeft in het onafhankelijk distribueren van energie, heeft Retail Synergie kennis, ervaring en kwaliteit in huis gehaald, hetgeen onontbeerlijk is in een markt die continue in ontwikkeling is.

Met het aanbieden van energie naast de bestaande telecomproducten, biedt Retail Synergie de aangesloten detaillisten en adviseurs een unieke manier om zich te onderscheiden van de grote telecomaanbieders. Een onderscheid dat zich vooral kenmerkt door onafhankelijkheid en kwaliteit.

Vanaf 6 juli biedt Retail Synergie haar ondernemers de mogelijkheid energie aan te bieden. Voor telecomondernemers die deze stap maken, verandert er – behalve dat er een uitbreiding ontstaat in het aanbod – niets. De aanvragen blijven gewoon via dezelfde portal lopen en voor hulp en begeleiding kunnen zij terecht bij de helpdesk van Retail Synergie, die vanaf deze week is aangevuld met een team van specialisten op het gebied van energie.

mophie lanceert langverwachte juice pack-lijn voor iPhone 6 en iPhone 6 plus

Robot helpt winkelend publiek Media Markt