in

Review: Batman: Arkham Origins

Speel als Batman en neem het op tegen de meest bekende schurken van DC Comics.

Warner Bros. Interactive Entertainment en DC Entertainment laten de meest dodelijke schurken uit DC Comics los in Gotham City met de lancering van Batman: Arkham Origins. De nieuwste game in de blockbuster Batman: Arkham video game franchise is beschikbaar voor PlayStation®3 computer entertainment systeem, Xbox 360 games en entertainment systeem van Microsoft en Windows PC, met de Wii U™ systeem versie beschikbaar op 1 november. Vanaf vandaag is ook Batman: Arkham Origins Blackgate voor PlayStation®Vita handheld entertainment systeem en Ninte! ndo 3DS™ handheld systeem beschikbaar.

Batman: Arkham Origins, ontwikkeld door WB Games Montréal, is gebaseerd op de belangrijkste DC Comics’ Batman licensie. De game bevat de uitgebreide stad Gotham City en introduceert een originele verhaallijn die zich enkele jaren voor Batman: Arkham Asylum en Batman: Arkham City afspeelt, de eerste twee veelgeprezen games van de franchise. De game speelt zich af vóór de opkomst van Gotham City’s meest gevaarlijke criminelen en toont een jonge en onervaren Batman die geconfronteerd wordt met een allesbepalend moment in zijn vroege carrière als misdaadbestrijder, waarmee hij de weg inslaat om the Dark Knight te worden.

Batman: Arkham Origins Blackgate, de aanvullende game op Batman: Arkham Origins, is een 2.5-D handheld game ontwikkeld door Armature Studio. De game brengt de Batman Arkham ervaring, zoals FreeFlow combat en Batman’s beruchte gadgets, voor het eerst op PlayStation®Vita handheld ent! ertainment systeem en Nintendo handheld formaat. In Batman: Arkham Origins Blackgate kunnen spelers de verhaallijn van de console versie voortzetten en meer details over het verleden van de Dark Knight ontdekken.

“Het overnemen van de Batman: Arkham franchise is een grote verantwoordelijkheid en het WB Games Montréal team is toegewijd om de spelers een ervaring te geven die de naam waardig is,” aldus Reid Schneider, Vice President en Executive Producer, WB Games Montréal. “Batman: Arkham Origins laat fans met een nieuwe kijk op het Batman personage de game spelen, terwijl ze verbeterde gameplay mechanics ervaren.”

Lees hier een uitgebreide review: IGN Benelux

Nieuwe 2-in-1 Ultrabook van Panasonic Toughbook

Onderzoek: Consumenten willen service in plaats van technologische snufjes