in

Special Ferrari Edition van Kaspersky Internet Security

Moskou / Utrecht, 25 maart 2011 – Kaspersky Lab, toonaangevende ontwikkelaar van  IT-beveiligingsoplossingen, brengt een speciale Ferrari-editie van Kaspersky Internet Security uit, in samenwerking met Scuderia Ferrari. De officiële lancering van het product vond vandaag plaats bij de start van het Formule 1-raceseizoen in Melbourne (Australië).
 
Lancering valt samen met start van Formule 1-raceseizoen 2011

Deze beveiligingsoplossing is ontwikkeld voor Ferrari-fans en andere gebruikers die van snelle en bijzondere oplossingen houden. Kortom, Kaspersky Internet Security Special Ferrari Edition is voor mensen die zowel achter het stuur als achter hun pc buitengewone resultaten verwachten.

Kaspersky Internet Security Special Ferrari Edition is voorzien van alle functionaliteit van Kaspersky Internet Security 2011, Kaspersky Lab’s best verkochte product. Na installatie op de pc zorgt Kaspersky Internet Security Special Ferrari Edition er voor dat gebruikers kunnen werken in een schone, veilige omgeving, zonder digitale dreigingen en ongewenste informatie. Bovendien doet de oplossing zijn werk zonder de activiteiten van gebruikers te beperken. Ook hoeven gebruikers geen kostbare tijd en middelen te steken in het op peil houden van de prestaties van het product. De oplossing is zorgvuldig ontwikkeld om een optimale set uitgebalanceerde technologieën te bieden die voortdurend worden bijgewerkt. Dankzij de nauwkeurig afgestelde technologie onder de motorkap biedt Kaspersky Internet Security Special Ferrari Edition eersteklas beveiliging en gebruiksgemak, met minimale systeembelasting.

De Special Ferrari Edition heeft een opvallende gebruikersinterface die wordt gedomineerd door een combinatie van groen en rood, symbolisch voor de kleuren van de twee merken. Exclusief aan de Ferrari-editie is dat de Windows desktop gadget voortborduurt op het high-performance motorthema. Fans van spellen en het Ferrari-merk zullen ook blij zijn met de kans om hun rijkunsten te kunnen demonstreren. De Ferrari Virtual Academy videosimulator wordt namelijk standaard meegeleverd op de installatieschijf van het product. Met deze racesimulator kan iedereen genieten van alle spanning en dramatiek die de Formule 1-wereld te bieden heeft.

“Ferrari is een symbool van snelheid, betrouwbaarheid en raceprestaties  op wereldniveau. Ons op de Ferrari-stijl geïnspireerde beveiligingsproduct geeft gebruikers tijdens het werken met hun computer of browsend op het internet een indruk van die superieure prestaties,” zegt Eugene Kaspersky, CEO en medeoprichter van Kaspersky Lab.

De samenwerking tussen Kaspersky Lab en Ferrari ging in 2010 van start, toen Kaspersky Lab een commerciële sponsorovereenkomst aanging met het Ferrari AF Corse team bij de Le Mans-races in Frankrijk. Na dit geslaagde debuut besloot Kaspersky Lab het partnerschap uit te breiden met het Formule 1-kampioenschap. In november 2010 kondigde Kaspersky Lab aan de komende twee jaar officiële sponsor te worden van het wereldberoemde Formule 1-raceteam. Als onderdeel van de overeenkomst zal het Kaspersky Lab-logo gedurende de volledige sponsorperiode zichtbaar zijn op de racewagens van het Scuderia Ferrari-team. Deze beslissing maakt deel uit van Kaspersky Lab’s wereldwijde promotiestrategie.

Kaspersky Internet Security Special Ferrari Edition is vanaf 12 mei in Europa verkrijgbaar en heeft een adviesprijs vanaf €59,95 (1 PC, 1 jaar).
Voor meer informatie over de mogelijkheden van Kaspersky Internet Security, zie: http://www.kaspersky.com/nl/kaspersky_internet_security.

Nieuwe superdunne Galaxy Tabs

Lexmark viert twintigjarig jubileum