Consumenten kunnen de nieuwste smartphones en tablets van The Phone House live testen. Zo ervaren ze meteen hoe deze nieuwe apparaten communiceren met andere veelgebruikte apparatuur als navigatiesystemen, de (spel)computer en de tv.
De intuïtieve route die bezoekers in de winkel afleggen brengt hen langs verschillende werelden. Elke wereld verschilt in complexiteit en geboden technologie en past zo in meer of mindere mate bij iedere unieke bezoeker. Elke wereld biedt een totaaloverzicht van de mogelijkheden die er bestaan met betrekking tot hardware, connectiviteit, accessoires en services van The Phone House.
Bert van Dam, Managing Director van The Phone House in Nederland, is blij met de eerste Connected World in ons land: ‘We hebben deze ontwikkeling vorig jaar internationaal ingezet. Een winkelconcept dat aansluit bij de snel veranderende wereld van smartphones, mobiel internet en tablets. Wij merken dat de Nederlandse consument veel behoefte heeft om te ervaren hoe bepaalde apparaten werken, voordat ze kunnen besluiten welke aanschaf zij willen doen en de keuze maken dat zij ook mee willen in de brede ontwikkeling. Met de realisatie van de eerste Connected World winkel bieden we hen die mogelijkheid.’