..
“We zijn nog nooit zo aanwezig geweest op de E3”, aldus Juergen Stark, Chief Executive Officer bij Turtle Beach. “In 2013 introduceren we het belangrijkste assortiment in onze geschiedenis met nieuwe producten en samenwerkingsverbanden. Wij leveren game- en mediaheadsets die kwaliteit combineren met geavanceerde technologie, comfort en een goede prijs-kwaliteitsverhouding, of het nu gaat om onze SEVEN Series voor toernooien, nieuwe mediaheadsets of nieuwe headsets voor de Xbox One.
Turtle Beach introduceert next-gen headsets voor de Xbox One
Turtle Beach, dat samenwerkt met Microsoft om toonaangevende audio-oplossingen te ontwikkelen voor de Xbox One, introduceert twee nieuwe game-headsets die nog vóór de release van de geavanceerde spelcomputer verkrijgbaar zullen zijn.
De Ear Force XO SEVEN is een hoogwaardige niet-draadloze headset met surroundgeluid, die is gebaseerd op de SEVEN Series voor toernooien. Dankzij een headset-adapter voor de Xbox One-controller heb je de audiobediening voor games en chat altijd binnen handbereik. De XO SEVEN heeft een afneembare boom mic, is compatible met mobiele apparaten en wordt geleverd met een verwijderbare mobiele kabel die is voorzien van een in-line microfoon voor telefoongesprekken en audiochat. De XO SEVEN heeft een hoogwaardige afwerking, inclusief hoofdband met vulkussens en geluidsisolerende oordoppen met kussens van geheugenschuim. De hoofdtelefoon is tevens voorzien van verwisselbare luidsprekerplaten, zodat gebruikers het uiterlijk van hun headset kunnen aanpassen. De XO SEVEN heeft in Amerika een adviesprijs van $149,95.
De Ear Force XO FOUR is een niet-draadloze headset met surroundgeluid. Dankzij een headset-adapter voor de Xbox One-controller heb je de audiobediening voor games en chat altijd binnen handbereik. De XO FOUR is tevens voorzien van een 3,5 mm-kabel voor gebruik met mobiele apparaten en een afneembare boom mic. De XO FOUR heeft in Amerika een adviesprijs van $99,95.
Turtle Beach onthult Call of Duty®: Ghosts limited edition headsets
Als onderdeel van een twee jaar durende exclusieve overeenkomst met Activision onthult Turtle Beach een nieuwe lijn limited edition headsets die zijn geoptimaliseerd voor Call of Duty: Ghosts. De nieuwe headsets, de ultieme accessoire voor fans van de franchise, zijn voorzien van Call of Duty: Ghosts-logos, een hoogwaardige afwerking en bonuscontent die is ontwikkeld in samenwerking met de ontwikkelaars van het spel, inclusief spraakprompts en audiopresets.
PC-gameheadsets gefeatured op E3
In 2013 verbond Turtle Beach zich via een belangrijke aankondiging aan de pc-gamemarkt en introduceerde het bedrijf drie nieuwe pc-gameheadsets: de Ear Force Z SEVEN, Ear Force Z22 en Ear Force Z300. De headsets zijn te zien op de E3.
De Z SEVEN is de eerste pc-headset die via USB puur, ongecomprimeerd surroundgeluid biedt op de pc en Mac, en de eerste en enige pc-headset met een Audio Control Unit (ACU) die is voorzien van single-touch bediening en audiopresetschakelaars.
De Z22, die in augustus in de winkels zal liggen, is een niet-draadloze stereo-USB-headset en de enige niet-draadloze pc-headset met Chat Boost™, Variable Mic Monitor en de mogelijkheid om tijdens het gamen audiogesprekken te beantwoorden. De Z300, die in oktober in de winkels zal liggen, is een niet-draadloze stereoheadset en de enige pc-headset met een tweebands interferentievrije draadloze verbinding en dubbel parende Bluetooth.
Turtle Beach groeit verder nu de markt overgaat op gameplatforms van de volgende generatie
Turtle Beach is stabiel gegroeid dankzij een sterke, wereldwijde vraag naar de game-headsets van het bedrijf, die zich onderscheiden door hun kwaliteit, geavanceerde technologie, innovatieve functies en goede prijs-kwaliteitsverhouding. Volgens The NPD Group produceert Turtle Beach de vijf best verkochte third-party game-headsets aller tijden, en negen van de 10 best verkochte game-headsets in 2012 uitgedrukt in dollarverkoop. Daarnaast is de distributie van het bedrijf in 2012 met meer dan 50 procent uitgebreid, en worden Turtle Beach-headsets nu gedistribueerd in 41 landen in Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa, het Midden-Oosten, Afrika en Azië.
“We zijn enorm trots op de nieuwe producten en samenwerkingsverbanden die we hebben aangekondigd en wat dit alles gaat betekenen voor de toekomstige groei van ons bedrijf”, aldus Juergen Stark, Chief Executive Officer bij Turtle Beach. “Met Marvel, Activision, Microsoft, Twitch en onze langdurige relaties met Nintendo and Major League Gaming beschikt Turtle Beach duidelijk over de sterkste partners in onze branche.”