in

We liepen achter op het gebied van design

Ooit was een hoofdtelefoon een technisch apparaat dat als gereedschap diende voor muziekliefhebbers en receptionisten. Vandaag de dag hebben hoofdtelefoons een vaste plek veroverd op de lifestyle-markt.

Het Deense bedrijf Sandberg werkt al 17 jaar aan de technologie voor hoofdtelefoons. Er zijn honderdduizenden hoofdtelefoons verkocht met het Sandberg-logo, die geweldig geluid en robuust design bieden tegen een klantvriendelijke prijs.

Maar design was altijd ondergeschikt aan de geluidservaring, en daar moet nu verandering in komen.

Martin Hollerup, Managing Director bij Sandberg A/S, zegt: “In retrospect moeten we gewoonweg erkennen dat hoewel wij de nerd hebben die geweldig geluid vereist, onze concurrenten veel klanten gewonnen hebben die meer neigen naar design. Dus we hebben wat in te halen. We hebben gewoonweg achter gelopen op het gebied van design.”

Het is aan Sandberg om technologie te zien als een kledingstuk, zonder in te leveren op het geweldige geluid en de plezierige ervaring.

Dit heeft geleid tot vele prachtige hoofdtelefoons in verschillende kleuren, en gelukkig heeft Sandberg ervoor gekozen de uitzonderlijk aantrekkelijke prijs te handhaven. De directeur vat de lage prijzen en de vele opties in de volgende uitspraak samen: “We kunnen alleen maar hopen dat klanten meerdere hoofdtelefoons willen kopen, zodat ze ze kunnen aanpassen aan hun outfit of hun humeur.”

Faillissement Free Record Shop Belgie

Netgear voorziet ReadyNAS 716 van twee 10Gbit-ethernetpoorten