in

Worldpay introduceert one-stop shop voor omni-channel betalingen

Nieuwe oplossing biedt bedrijven uniforme omni-channel diensten in Europa – Worldpay, Worldpay Total in Europa – Deze omni-channel betalingsdienst helpt merken een consistente en gemakkelijke betalingservaring te bieden voor alle verkoopkanalen, van website tot verkooppunt.

Veel organisaties werken met verschillende betalingsleveranciers in diverse markten, via meerdere verkoopkanalen. Waar een gefragmenteerde aanpak leidt tot meer kosten, complexiteit, en zelfs verwarring en frustratie kan veroorzaken bij klanten, biedt Worldpay Total nu juist een uniform alternatief. Met Worldpay Total kunnen bedrijven namelijk met één enkele betalingsleverancier werken. Deze omni-channel ervaring scheelt in kosten, complexiteit en biedt bedrijven de mogelijkheid om één systeem te gebruiken voor verschillende gebieden en kanalen. Deze toepassing geldt voor alle online, offline en internationale transacties van hun klanten.

Worldpay Total helpt niet alleen met het implementeren van een omni-channel systeem, maar draagt ook bij aan de betalingservaring voor klanten. Het systeem sluit naadloos aan op de snel veranderende wensen en voorkeuren van de consument. Met Worldpay Total krijgen merken de mogelijkheid om snel alternatieve online betalingsmogelijkheden te bieden en kunnen klanten zelf kiezen op welke manier ze betalen.

In heel Europa kiezen bedrijven al voor Worldpay voor het verbeteren van hun omni-channel aanbod, waaronder merken als The Whiskey Exchange en ticketverkoper PrioTicket.

Kevin Dallas, Chief Product Officer Global eCommerce bij Worldpay: ”Nu vrijwel iedereen overal toegang heeft tot het internet, kopen consumenten net zo makkelijk producten vanuit de trein als in de winkel. Merken anticiperen graag op deze trend, hiervoor moeten zij wel de online en mobiele winkelervaring even gemakkelijk maken als in de winkel, en andersom. Voor groeiende ondernemingen kan dit een probleem zijn omdat het met een toenemende internationale footprint zelfs nog moeilijker wordt om herkenbaar te zijn. Worldpay Total is ontworpen vanuit een groeigedachte. Het systeem is een one-stop shop voor elke soort betaling en die opschaalt met de onderneming, ongeacht hoe groot die wordt.”

PrioTicket, marktleider op het gebied van toegangstickets voor toeristen in Europa die vooraf of achteraf betaald kunnen worden, heeft gekozen voor Worldpay Total. De reden: het bedrijf wil zijn klanten meer flexibiliteit geven in het betalen voor hun diensten door hen de mogelijkheid te bieden tickets online te kopen.

Gert-Jan Ruiter, Managing Director van PrioTicket: ”Reizigers plannen tegenwoordig niet hun hele reis van tevoren. Wanneer ze op vakantie gaan, willen ze op het moment zelf flexibel zijn in hun keuzes en dat geldt ook voor het boeken van attracties, tripjes als voor restaurants. Gemak is het sleutelwoord en doordat we met Worldpay werken kunnen we onze klanten garanderen dat we er voor hen zijn waar en wanneer ze ons maar nodig hebben.”

Worldpay biedt Worldpay Total al aan als nationale omni-channel oplossing in het Verenigd Koninkrijk. Dit bekroonde product was de eerste end-to-end betalingsoplossing in het Verenigd Koninkrijk en gaf retailers meer efficiëntie en gemak via alle verkoopkanalen.

Misfit Speedo Shine 2

Dixons start online verhuur consumentenelektronica via Elbuco