In deze Benelux campagne waar on- en offline communicatie bij elkaar komt, heeft Sony ervoor gekozen een Facebook-app centraal te zetten. Door Sony Nederland op Facebook te liken, kunnen consumenten zich aanmelden voor de interactieve billboard-applicatie. Vervolgens hebben ze de keuze uit zeven led-billboards op diverse locaties in Nederland, waaronder het grootste billboard op het Rembrandtplein in Amsterdam, waarop ze zichzelf of vriend(en) kunnen laten zien.
Consumenten bepalen daarbij zelf welke Facebook-foto ze willen vertonen. Door die foto via de ‘Throw’ (gooien) functie naar het billboard van hun keuze te slepen is het plaatsingsverzoek een feit. Binnen een uur is de foto, na een moderator check, op het geselecteerde billboard te zien.
De campagne is ontwikkeld door S2 Media in samenwerking met Sony Nederland en mediabureau OMD. De deelnemende billboards zijn: Amsterdam – Rembrandtplein, Amsterdam – WTC, Utrecht – Hoog Catharijne, Eindhoven – WC Plaza, Arnhem – Korenmarkt, Rotterdam – Hoogstraat, Rotterdam – Lijnbaan.