in

‘Your face on a billboard’ met Sony Tabletcampagne

Sony Benelux start vandaag een bijzondere online campagne ter ondersteuning van de introductie van de nieuwe Sony Tablet. Doel is om zoveel mogelijk consumenten kennis te laten maken met de nieuwe computer. Onderdeel van de campagne is een Facebook-actie met de mogelijkheid jezelf te billboarden en vervolgens te kiezen op welk billboard in Nederland jouw leukste foto moet komen te staan.

In deze Benelux campagne waar on- en offline communicatie bij elkaar komt, heeft Sony ervoor gekozen een Facebook-app centraal te zetten. Door Sony Nederland op Facebook te liken, kunnen consumenten zich aanmelden voor de interactieve billboard-applicatie. Vervolgens hebben ze de keuze uit zeven led-billboards op diverse locaties in Nederland, waaronder het grootste billboard op het Rembrandtplein in Amsterdam, waarop ze zichzelf of vriend(en) kunnen laten zien.

Consumenten bepalen daarbij zelf welke Facebook-foto ze willen vertonen. Door die foto via de ‘Throw’ (gooien) functie naar het billboard van hun keuze te slepen is het plaatsingsverzoek een feit. Binnen een uur is de foto, na een moderator check, op het geselecteerde billboard te zien.

De campagne is ontwikkeld door S2 Media in samenwerking met Sony Nederland en mediabureau OMD. De deelnemende billboards zijn: Amsterdam – Rembrandtplein,  Amsterdam – WTC,  Utrecht – Hoog Catharijne, Eindhoven – WC Plaza, Arnhem – Korenmarkt, Rotterdam – Hoogstraat, Rotterdam – Lijnbaan.

Alles even langer veilig bij stroomuitval

Stijlvolle zakelijke hdd van Verbatim