in

Krusell bevrijdt producten uit verpakking

Zweeds accessoiremerk Krusell geeft de consument de mogelijkheid producten niet alleen te bekijken, maar ook aan te raken. Daarnaast komen er nieuwe lijnen en modellen op de markt en kan de klant binnenkort op zijn mobieltje in de winkel meer informatie krijgen over zowel product als assortiment.

Krusell voegt twee nieuwe productlijnen toe aan het assortiment: Kalix en Donsö. Kalix is een collectie tassen en tasjes in zwart en wit met kenmerkende studs in de afwerking (zie afbeelding). Donsö is een minimalistisch en stijlvol hoesje voor de mobiele telefoon.

De Gala-lijn krijgt er een hoesje voor de mobiele telefoon bij in de diverse kleuren van de serie. De Vinga-lijn wordt eveneens uitgebreid met een hoesje voor de telefoon in zwart en wit met een sluiting. Waar mogelijk maakt Krusell gebruik van kwaliteitsleer.

De verpakkingen van de producten ondergaan een metamorfose: het is de bedoeling dat consumenten de producten niet alleen kunnen zien, maar ook aanraken. Een paar modellen zijn nu al verkrijgbaar in de nieuwe aanraak-vriendelijke verpakkingen; de rest volgt in week 15.

Daarnaast gaat het merk met de tijd mee door toevoeging van een QR-code aan de verpakkingen. Leest de klant in de winkel die code uit met zijn mobiele telefoon (die hiervoor over tag reader software moet beschikken), dan komt hij op een mobiele site met meer productinformatie, waar hij vervolgens ook kan rondkijken naar de rest van het assortiment.

Internet op je tv bij Samsung

Pure screenguards bij 2moso