in

Jabra zet klant centraal in nieuwe merkidentiteit

Met Jabra YOU’RE ON komt Jabra tegemoet aan voortdurend veranderende klant- en marktbehoeften.

abra YOU´RE ON is de boodschap die alle klanten bereikt en het onderstreept de leidende positie van Jabra op het gebied van hands-free communicatie. Een belangrijk element in het nieuwe profiel is de lancering van een digitaal platform waarmee Jabra optimaal inspeelt op de behoeften in de markt.
Breda, 9 mei 2012 – Het merk Jabra, wereldwijd marktleider op het gebied van innovatieve, kwalitatief hoogwaardige headsets en speakerphones, heeft een complete metamorfose ondergaan. De nieuwe merkidentiteit met als pay off  ‘Jabra YOU’RE ON wordt internationaal uitgerold in de vorm van een nieuw online universum dat alle marktsegmenten en klanten bereikt.
 
“We waren op zoek naar een universeel concept dat zou werken in alle markten. Omdat de grens tussen onze zakelijke en consumentenoplossingen steeds meer vervaagt, wilden we een merkidentiteit ontwikkelen die relevant is voor zowel individuen binnen organisaties als voor onze zakelijke segmenten. Deze strategische stap is stevig verankerd in onze algemene bedrijfsstrategie en onze voortdurende ambitie om aan behoeften in de markt  tegemoet te komen”, zegt Mogens Elsberg, CEO van Jabra.
 
Jabra levert veel meer dan alleen hardware en heeft als missie om klanten met zijn nieuwe technologieën en apparatuur te ondersteunen in hun bewegingsvrijheid tijdens het telefoneren. Als trendsetter in de markt, streeft Jabra ernaar om te begrijpen en te voorspellen hoe nieuwe technologieën de manier waarop we werken, spelen en leven fundamenteel veranderen. Door deze kennis in te zetten, is Jabra in staat om oplossingen te leveren die aansluiten bij steeds veranderende behoeften van zijn klanten.
 
Een belangrijk element in de nieuwe Jabra merkidentiteit is de volledig herschreven en opnieuw ontworpen aanwezigheid van Jabra online. Op jabra.com is een digitaal universum gemaakt dat Jabra’s online communicatie naar een hoger niveau tilt. Jabra houdt hierbij rekening met behoeften van de gebruiker en gebruikt een breed scala aan digitale middelen en social media platformen. Het doel is om meer in verbinding te staan met de gebruiker, inzicht te krijgen in gebruikersgedrag en om deze kennis toe te passen in de producten.
“Het nieuwe online universum is een geweldig middel dat Jabra helpt inzicht te krijgen in gebruikersgedrag en hierop te reageren. Op deze manier kunnen we onze gebruikers voorzien van de content en service die ze wensen. We zijn blij dat de klanttevredenheid hoog is en hopen deze met onze nieuwe website nog sterker te kunnen verhogen door direct online support te leveren. Een voorbeeld hiervan is het online plaatsen van instructievideo’s over onze producten”, zegt Michael Harboe, Hoofd Online Marketing bij Jabra.
 
‘Jabra YOU’RE ON’ is een krachtig statement dat gebruikers in staat stelt om precies te doen wat ze willen en nodig hebben, zonder zich zorgen te hoeven maken over het apparaat dat ze gebruiken of het begrijpen van de technologie. ‘Jabra YOU’RE ON’ stelt het individu centraal door te zeggen ‘you’re in focus!’. Dit is dan ook onze belofte naar iedereen om ons heen, klanten en partners. Het gaat over het emotioneel verbinden van mensen aan een dynamisch merk en tegelijkertijd geeft het weer waar het bij Jabra om draait.
Kijk voor meer informatie over Jabra op www.jabra.com. Volg Jabra ook op Facebook/jabranederland.

Pioneer lanceert nieuwe versterkers en super audio CD-spelers

Laatste aflevering van the Making of Risen™ 2: Dark Waters