De vlaggen hingen uit voor het eerste lustrum van het Micromedia Kickoff Event. Voor deze vijfde editie was het klassieke racecircuit van Zandvoort gekozen. Je kon het niet missen. Overal hingen de Micromedia vlaggen en stonden er pitspoezen om iedereen welkom te heten. De bijna 400 genodigden lieten de kans niet lopen een keer te scheuren in een Lamborghini, Ferrari, Aston Martin of Porsche over dit circuit. Je voelde je, ook al was het maar een rondje, Schumacher of Senna. Na met zo’n 200 kilometer per uur over het circuit gevlogen te hebben, was er tijd voor de leveranciers. Maar liefst 32 presenteerden in de verschillende pitboxen hun laatste producten. Zo was er voor het eerst Halo4 voor de Xbox van Microsoft te zien. Hamar had een complete nieuwe line-up. En op de stand van Corel was duidelijk te zien dat het bedrijf een complete portfolio kan bieden door de overname van Pinnacle en Roxio. In de komende editie van Digitailing een volledig verslag over dit unieke evenement!
Cor Baane