in

Dragon Ball Z voor Kinect™

NAMCO BANDAI Games Europe kondigt vandaag aan dat er maar liefst twee exclusieve features hun weg vinden naar Dragon Ball Z for Kinect™. Het spel bevat de “Episode of Bardock”, een aflevering over Bardock welke nog nooit in Europa is uitgezonden. Daarnaast is het voor het eerst in de geschiedenis van Dragon Ball games mogelijk om met Bardock te spelen in zijn Super Saiyan vorm.

Dragon Ball Z for Kinect komt op 5 oktober van dit jaar exclusief naar de Xbox 360® en bevat alle mogelijkheden die mensen gewend zijn uit de vorige Dragon Ball Z games, met als grote verschil dat zij nu echt meegetrokken worden in het spel wat enkel kan door de Kinect sensor. Met hun eigen vuisten kunnen spelers meer dan 100 verschillende moves uitvoeren op verschillende vijanden, waaronder de legendarische Kamehameha.

Met meer dan 50 verschillende karakters en alle beroemde aanvallen bekend uit de originele manga serie is Dragon Ball Z for Kinect een van de meest unieke Dragon Ball games uit de geschiedenis. Met Dragon Ball Z for Kinect zullen spelers hun innerlijke Super Saiyan los kunnen laten zonder dat er ook maar een controller in de weg staat.

Dragon Ball Z for Kinect maakt volledig gebruik van alle functies van Kinect. Zo is het ook mogelijk om QR codes in te scannen voor extra items en zelfs extra speelbare karakters.

Via de “Story Mode” en “Score Attack” modes kunnen spellers legendarische gevechten en gebeurtenissen uit het Dragon Ball universum ervaren vanuit een eerste-persoons perspectief. Dankzij het anime-achtige camerawerk zullen spelers meer dan ooit in het gevecht zitten en worden deze actieve gevechten afgewisseld met CG scenes. Via de “Score Attack” mode kunnen spelers zelf kiezen tegen welke vijand zij het gevecht aangaan.

Dragon Ball Z for Kinect baant zijn weg naar Europa op 5 oktober 2012.

Retail blijft belangrijk voor Sony

TL-PA411 AV500 Mini Powerline Kit van TP-LINK