in

Freecom daagt consumenten uit

Freecom biedt consumenten dit najaar een leuke uitdaging. In het kader van de ‘ToughChallenge’ is het aan de klant om de beste en stevigste mobiele harde schijf ter wereld vinden. Ze mogen bewijzen dat er een betere mobiele harde schijf bestaat dan de Freecom ToughDrive. Als dat lukt, krijgt de consument het volledige aankoopbedraag van zijn ToughDrive tweemaal terug. Tegelijkertijd is de actie bedoeld om resellers de ‘toughest’ communicatie-tool in handen te geven bij de verkoop van harde schijven.

Als iemand er in slaagt een betere mobiele harde schijf dan de ToughDrive te vinden, dan keert Freecom het volledige aankoopbedrag van de ToughDrive tweemaal uit. Deze unieke promotie en tevens sterke communicatie-tool voor Freecom business partners start vandaag en loopt tot eind 2009. Alle inzendingen moeten voor 31 december 2009 worden ingediend en kunnen gemaild worden naar thebestharddrive@freecom.com. Filmpjes kunnen worden geüpload (films) via YouTube, waarna de link wordt gemaild naar Freecom.

Voor de unieke ‘ToughChallenge’, heeft Freecom een speciale website gelanceerd www.thebestharddrive.com. Hier vinden consumenten alle informatie, kunnen zij deelnemen aan de uitdaging en mogelijk bewijs leveren van een betere betere mobiele harde schijf dan de ToughDrive. Ook heeft de website de functie als sterk communciatie-instrument voor iedere reseller.

Een ontvanger voor zes draadloze apparaten

Logitech onthult nieuwe draadloze presenters