in

Jabra On Tour: de headset-roadshow van 2014

Geslaagde roadshow over de cruciale rol van headsettechnologie in de toekomst van het werken.

Jabra organiseerde in samenwerking met haar distributeurs de afgelopen maanden op verschillende locaties in de Benelux een aantal roadshows voor potentiële en bestaande partners. Tijdens deze bijeenkomsten werd vanuit Jabra het antwoord gegeven op een belangrijke vraag: hoe til ik mijn sales (strategie) naar een hoger niveau met het oog op de toekomst van het werken? Daarbij speelt oplossingsgericht denken een cruciale rol. Inmiddels zitten alle roadshows erop en kijkt Jabra tevreden terug op de behaalde resultaten, want in zijn totaliteit hebben 140 partners de sessies bijgewoond.

“Jabra On Tour was een groot succes!” aldus Michiel Struycken, Regional Manager BeNeLux bij Jabra. “De roadshows zijn druk bezocht en alle deelnemers hebben de invulling als zeer positief ervaren. Dat had vooral te maken met het feit dat we niet alleen een commerciële boodschap verkondigden, maar ook daadwerkelijk iets te vertellen hadden dat de partners in hun strategie kunnen verwerken. Bovendien droegen de interactieve sessies met partners constructief bij aan het creëren van gemeenschappelijke kansen in de markt.”

Tijdens de Jabra Roadshows leerden partners in de Benelux gedurende een ochtend vol interactieve sessies de visie van Jabra over de veranderende communicatiemarkt kennen waarbij het opmerkenvan kansen, de invloed van de partners op hun klanten en het oplossingsgericht denken centraal stonden. In combinatie met de introducties van nieuwe productoplossingen en Jabra Xpress (asset)management software, vormt deze informatie de basis om zowel de sales als de marges een flinke boost te geven.

Winnaar Mystery Shopper is bekend!

ElectronicPartner lanceert online serviceplatform Service Partner