in

Netgear – levenslang en 24-7 technische ondersteuning op zakelijke producten biedt

Verzending op volgende werkdag sluit aan op hardwaregarantie voor de ProSafe, ReadyNAS en ReadyDATA businessclass productlijnen.

NETGEAR, Inc. (NASDAQGM: NTGR), een wereldwijd netwerk bedrijf dat innovatieve producten levert aan bedrijven, consumenten en dienstverleners, heeft de garantie en dekking voor klantenondersteuning uitgebreid voor veel van haar businessclass producten, waaronder de ProSafe productlijn van switches, firewalls, draadloze controllers en access points, evenals de businessclass ReadyNAS en ReadyDATA opslagproducten. Hiermee is NETGEAR de enige netwerkleverancier die levenslange technische ondersteuning* gedurende 24 uur per dag aan haar klanten beschikbaar stelt.

Om haar klanten nog sneller en efficiënter van dienst te kunnen zijn biedt NETGEAR bovendien nu verzending op de volgende werkdag*. Deze dekking gaat gelijk op met de lengte van de hardwaregarantie op zakelijke producten. Zo zullen de ProSafe switching-, wireless- en firewallproducten met levenslange hardwaregarantie nu ook van gegarandeerde verzending op de volgende werkdag worden voorzien. Businessclass ReadyNAS en ReadyDATA opslagproducten, die al 5-jarige beperkte hardwaregarantie bieden, worden nu ook voorzien van een 5-jarige gegarandeerde verzending op de volgende werkdag. Dit gestroomlijnde beleid zal tijd besparen en de processen voor klanten en resellers verder vereenvoudigen.

“Bij NETGEAR hebben we vertrouwen in de kwaliteit en de betrouwbaarheid van onze producten. De uitgebreide garantie met het rond-de-klok ondersteuningsprogramma voor onze zakelijke producten laat dat vertrouwen ook zien aan onze klanten, systeemintegratoren en channelpartners,” zegt John McHugh, Senior Vice President en General Manager NETGEAR Commercial Business Unit. “We willen het zo eenvoudig mogelijk voor ze maken als ze hulp nodig hebben bij het installeren en gebruiken van onze producten, ongeacht de tijdzone. Met ons nieuwe garantiebeleid willen we onze klanten nog duidelijker maken dat we er zijn om ze te helpen.”

De volgende NETGEAR ProSafe zakelijke productlijnen zijn nu voorzien van rond-de-klok levenslange technische ondersteuning en gegarandeerde verzending op de volgende werkdag, een verlenging ten opzichte van de oorspronkelijke 3-jarige dekking. Deze nieuwe dekking is in lijn met de al geboden levenslange hardwaregarantie:
• ProSAFE Unmanaged tot Fully Managed Switches
• ProSAFE Wireless Controllers en Access Points
• ProSAFE Firewalls

NETGEAR verbetert ook het ‘best-in-class garantiebeleid’ dat nu al geboden wordt bij opslagproducten voor bedrijven. In aanvulling op de nieuwe 24/7 levenslange technische ondersteuning, kunnen klanten nu aanspraak maken op de 5-jarige gegarandeerde verzending op de volgende werkdag, die aansluit op de huidige 5-jarige beperkte hardwaregarantie. De volgende producten zullen van deze betere dekking worden voorzien:
• Business-class ReadyNAS Desktop (RN300/500/700)
• ReadyNAS Rackmount
• Businessclass ReadyNAS Drives
• ReadyDATA and ReadyDATA Drives

Om met maximale efficiëntie te kunnen opereren vertrouwen bedrijven tegenwoordig op hun netwerkinfrastructuur. Daarom wordt het steeds belangrijker om uitval en downtime van deze infrastructuur zoveel mogelijk te beperken. Door de beschikbaarheid van de technische ondersteuning uit te breiden naar levenslange rond-de-klok garantie, geeft NETGEAR organisaties de juiste ondersteuning om hun bestaande infrastructuur te optimaliseren.

“NETGEAR biedt goede hardware-ondersteuning en met de nieuwe uitbreidingen wordt hun gestroomlijnde benadering en service nog verder geoptimaliseerd. NETGEAR’s hardwaregarantie, het verzendproces en de technische ondersteuning minimaliseren onze downtime, ongeacht het tijdstip waarop we ondersteuning nodig hebben,” aldus Dave Dozier, CEO van ECO-IT Cloud Services, gevestigd in San Jose, Californië. ” De 24/7 levenslange technische ondersteuning maakt het nog makkelijker om mogelijke problemen op te lossen, waardoor we op de lange termijn kosten kunnen besparen.”

“Downtime van een netwerk is de ergste nachtmerrie van de meeste netwerkbeheerders. Dat is precies de reden waarom wij altijd op zoek zijn naar leveranciers met betrouwbare producten en een goede service,” stelt Matthias Machowinski, Directing Analyst Enterprise Networks en Video bij Infonetics Research. “Met de uitbreiding van de garantie en de ondersteuning legt NETGEAR de lat nog hoger en wordt het voor ons gemakkelijker dan ooit om de problemen van hun channelpartners en klanten snel op te lossen.”

De nieuwe NETGEAR garantie is van kracht op de betreffende producten die op of na 1 juni 2014 zijn gekocht.

* Levenslange technische ondersteuning wordt de eerste 90 dagen telefonisch geboden en na deze periode van 90 dagen via een gratis online chatfunctie. Verzending op volgende werkdag is mogelijk niet in alle landen beschikbaar. Klanten dienen hun lokale NETGEAR contactpersoon te raadplegen voor informatie over de lokale ondersteuning. Voor meer informatie: www.netgear.com/business/documents/prosafe-lifetime-warranty/default.aspx.

Neymar Jr scoort het moeilijkste en meest bijzondere ‘doelpunt’ van zijn carriere

Lenovo biedt nieuwe budgetvriendelijke ThinkServer rack voor het MKB