in

Teufel lanceert nieuw, wereldwijd social mediaprofiel

Teufel kondigt de samenvoeging aan van al zijn social mediaprofielen tot één internationale identiteit.

Voortaan zijn alle content, productlanceringen en promoties van het Berlijnse merk beschikbaar via één account per platform, waaronder Instagram (@teufelaudio_international), Facebook (@teufelcom) en TikTok (@teufelaudio).

Met deze nieuwe wereldwijde identiteit zet het bedrijf een volgende stap in zijn internationale strategie. Het biedt één centrale ontmoetingsplek voor liefhebbers van hoogwaardig geluid wereldwijd. Hierbij zijn alle nieuwtjes toegankelijk voor gebruikers, ongeacht hun land van herkomst.

Om de lancering van het nieuwe wereldwijde profiel te vieren, organiseert Teufel een internationale wedstrijd via zijn nieuwe Instagram-account (@teufelaudio_international). Er is een grote prijzenpot beschikbaar gesteld met in totaal zeven modellen voor de echte geluidliefhebbers:

  • ULTIMA 40
  • ROCKSTER CROSS
  • MYND
  • MOTIV HOME
  • BOOMSTER
  • REAL BLUE PRO
  • CINEBAR 11 soundbar (Dolby Atmos 2.1-set)

Deelname is eenvoudig

De wedstrijd loopt tot en met vrijdag 20 juni. Om deel te nemen, hoef je alleen het officiële bericht op Instagram te liken, het account te volgen en een reactie in de eigen taal achter te laten. In de reactie moet je wel vertellen welke prijs je wilt winnen en dien je een met de vlag-emoji van je land achter te laten.

Met dit initiatief versterkt Teufel de band met de wereldwijde community van geluidsliefhebbers, vereenvoudigt het de communicatie en zorgt het ervoor dat iedereen – ongeacht land of taal – via één enkel kanaal toegang heeft tot al het nieuws. Een duidelijke inzet voor een open, inclusieve gemeenschap, verenigd door een gedeelde passie voor audio.

Reacties

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Loading…

0

Hoe AR En VR De Online Casino Ervaring Meeslepender Maken