OnePlus heeft vandaag een unieke samenwerking aangekondigd met HyperGram, pionier op het gebied van 3D-projectietechnologie. Ter ere van de aanstaande lancering van het nieuwe vlaggenschipmodel, de OnePlus 15, brengen de twee merken een spectaculaire holografische voorstelling naar Europa. De indrukwekkende 8K-projectie van vijf bij vijf meter, die zonder schermen, brillen of apps kan worden ervaren, gaat in Nederland in première en laat de OnePlus 15 op adembenemende wijze tot leven komen.
Van Nederland naar heel Europa
De projectie is vandaag in première gegaan op Rotterdam Centraal en is daar te zien tot 14 november. Daarna verplaatst de ervaring naar Utrecht Centraal, waar deze van 27 tot en met 29 november te zien is. Bezoekers kunnen elke acht minuten genieten van een adembenemende OnePlus 15-projectie.

Na de Nederlandse première reist de projectie door naar andere landen, waaronder Frankrijk, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Arabische Emiraten en nog veel meer. Dit alles voordat de projectie begin 2026 afreist naar de Verenigde Staten voor het WK voetbal.
Technologie die mensen verbindt
“De lancering van de OnePlus 15 draait niet alleen om het tonen van onze meest geavanceerde smartphone tot nu toe,” zegt Alexander Vanderhaeghe, Country Manager Benelux bij OnePlus. “We willen laten zien wat er gebeurt wanneer technologie, verbeeldingskracht en menselijke interactie samenkomen. De OnePlus 15 brengt twee generaties innovatie in kracht, intelligentie en design in één toestel, en zet een nieuwe standaard voor een ongeëvenaard snelle, vloeiende gebruikservaring. Dankzij onze samenwerking met HyperGram kan onze community deze innovatie van dichtbij beleven in 3D, met een moment van verrassing en creativiteit.”
Samen met Disturbed Media Group (DMG) en HyperGram worden de 8K-holografische beelden naar een hoger niveau getild. De beelden worden naadloos gecombineerd met een interactieve AR-ervaring, waardoor bezoekers de beleving kunnen voortzetten op hun eigen smartphone.
Een nieuwe maatstaf voor meeslepende merkbeleving
De levensechte, volumetrische beelden zijn ontwikkeld door de HyperGram-teams in Los Angeles, Londen en Dubai. Ze herdefiniëren wat er mogelijk is op het gebied van publieksbeleving.
Voor OnePlus vormt deze samenwerking een Europese primeur op het gebied van ervaringsgerichte technologie, ter ere van de lancering van de OnePlus 15 en om het ‘Never Settle’-motto op een ongekende schaal tot leven te brengen.
Details
- Rotterdam Centraal Station: 12-14 november 2025
- Utrecht Centraal Station: 27-29 november 2025
- Afmetingen installatie: 5 m × 5 m
- OnePlus-voorstelling: 60 seconden elke 8 minuten
- Formaat: 8K-holografische HyperGram-ervaring
- Partners: HyperGram & Disturbed Media Group (DMG)
- Andere deelnemende merken: Mars, Netflix, Reckitt
- Europese tour: Verenigd Koninkrijk, Oostenrijk, Frankrijk, Zwitserland, Spanje, Duitsland, Tsjechië, Hongarije, Polen, Roemenië
Pop-up in Amsterdam
Naast de projectie van Hypergram organiseert OnePlus ook een reeks eendaagse pop-up-evenementen in heel Europa, waaronder op woensdag 13 november om 15:00 uur in het Magna Plaza-winkelcentrum in Amsterdam. Bezoekers kunnen hier niet alleen de OnePlus 15 zelf ervaren, maar ook deelnemen aan unieke activiteiten en kans maken op exclusieve prijzen, waaronder de OnePlus 15 zelf, de OnePlus Buds Pro 3, collector’s merchandise en nog veel meer. Bovendien ontvangen de eerste twintig bezoekers de OnePlus Buds Pro 3, met extra voordelen voor de volgende dertig bezoekers. De community van OnePlus trekt er massaal op uit tijdens deze pop-ups, en er vormen zich vaak al rijen vóór de opening en buiten de evenementenlocatie. Om toegang tot de pop-up te garanderen, wordt bezoekers aangeraden zich vooraf in te schrijven via Eventbrite.
Vergeet niet om OnePlus te volgen op Instagram, Facebook of X. Bezoek de officiële website voor de nieuwste updates.

Reacties
Loading…