in

BCC gaat meer online adverteren

The Online Company verzorgt vanaf 11 april 2011 alle online sales campagnes van elektro-retailer BCC. Daarmee hoopt BCC haar “potentieel maximaal te gaan benutten”. Om risicos te vermijden heeft het bedrijf gekozen voor een performance-based samenwerking met het consultancybureau. The Online Company zet in op affiliate marketing en “result based marketing”. Daarmee doelt het o.a. op adverteren naar closed user groups en inzet van sociale media.

Pascal van Noort, verantwoordelijk voor online sales bij BCC: “We willen ons online potentieel maximaal gaan benutten. Wij hebben gekozen voor samenwerking met The Online Company, omdat zij o. a. werken met een performance based model. Dit model is voor BCC zeer interessant, omdat we op deze manier als partners kijken naar het maximaal haalbare rendement tegen beheersbare kosten. The Online Company ondersteunt ons daarnaast ook nog met vraagstukken op het gebied van online marketing en sales. Ons doel is simpel: zorgen voor meer online verkoop.”

Maarten de Vries van The Online Company: “Naast inzet van affliliate netwerken wordt result based adverteren steeds belangrijker. Er zijn steeds meer aanbieders die open staan voor deze vorm van adverteren. Zoals campagnes op basis van retargeting, direct mailing naar closed user groups, social media zoals Facebook en in-game advertising”. Ook gaat de aandacht van adverteerders steeds meer uit naar het direct display adverteren via exchange netwerken. The Online Company helpt BCC bij al deze vormen van result based adverteren.”

Bol.com in de huishoudelijke apparaten

AirPlay op Pioneer receivers