in

Het is niets – en daardoor álles

Oordopjes die zo ontworpen en zó licht zijn dat je ze nauwelijks voelt – terwijl het geluid krachtiger is dan ooit. De kers op de taart is de unieke case die de vorm heeft van een lipstick.

Nothing introduceert vandaag zijn Ear (stick): nagenoeg gewichtloze oordopjes die gebruikers niet alleen willen om het superkrachtige en authentieke geluid, maar ook – en misschien wel juíst – om het unieke lipstick-design van de compacte cilindrische case waarin ze worden geleverd.

De luistertijd (tot 29 uur), de 12,6 mm aangepaste driver, het comfortabele half in-ear ontwerp én de prijs (€119) doen de rest.

Ontworpen voor comfort

Dankzij het ergonomische ontwerp (dat getest is op meer dan honderd verschillende mensen) zitten de Ear (stick)-oordopjes niet zo prominent in de gehoorgang zoals bij in-ear producten, waardoor de pasvorm natuurlijk en comfortabel aanvoelt. En omdat ze slechts 4.4 gram per oordopje wegen, kunnen gebruikers ze moeiteloos de hele dag dragen.

Krachtig en levensecht geluid

Om het geluid écht tot leven te brengen, is Ear (stick) uitgerust met de meest sensitieve drivers van het moment. Met 12,6 mm zijn ze groot genoeg om rijke diepten, heldere hoge tonen en scherpe details te leveren, en tegelijkertijd klein genoeg voor een comfortabele pasvorm. Daarbij is gekozen voor de beste driver magnets op de markt en voor het versterken van het diafragma, waardoor de geluidskwaliteit zelfs bij de hoogste en laagste frequenties onveranderd krachtig en levensecht blijft.

Bass Lock Technologie

Daar willen gebruikers natuurlijk niets van verliezen – en dankzij de Bass Lock Technologie hoeft dat ook niet. Slimme software meet de unieke vorm van de gehoorgang van de gebruiker en de pasvorm van de oordopjes, en detecteert hoeveel bas er verloren gaat tijdens het dragen. De equalizercurve wordt automatisch afgestemd op het optimale niveau voor de gebruiker, waardoor elke keer weer perfecte diepte in het geluid wordt geleverd.

Luistertijd tot 29 uur

De unieke case van Ear (stick) maakt dat hij makkelijk in een broek- of jaszak glijdt en zo de hele dag met de gebruiker mee kan – en er dus de hele dag van genoten kan worden. Met de snellaadfunctie van de case kan bovendien tot 7 uur luistertijd en tot 3 uur gesprekstijd uitgebreid worden naar 22 uur. En met snel bedoelen ze snel, bij Nothing: 10 minuten in de case levert tot 2 uur extra luistertijd op1.

Besturing via de oordopjes

De besturing van Ear (stick) gaat via drukknoppen op elke oordop. Gebruikers kunnen moeiteloos op de oordopjes drukken om af te spelen, te pauzeren, nummers over te slaan, stemondersteuning te activeren en het volume te wijzigen. Handig: ze werken ook als je vingers nat zijn.

Clear Voice Technologie

Omdat er weinig irritanter is dan de wind van voren krijgen, werken drie high-definition microfoons van de volgende generatie van Nothing’s Clear Voice Technologie samen met bijgewerkte algoritmes om luidere achtergrondgeluiden te filteren, en versterken ze de stem van de gebruikers. Anders gezegd: wind en een luid kwekkende omgeving staan een uitstekende audio experience van de Ear (stick)-gebruiker niet in de weg.

Samen met Phone (1)

Ear (stick) gaat perfect samen met de Nothing Phone (1), want alle apparaatinstellingen en functies zijn direct geïntegreerd in de telefoon. Het personaliseren van de besturing en EQ-instellingen zoals lage, midden en hoge frequentieniveaus gaat simpel en snel via Quick Settings. Voor alle andere Android- en iOS-apparaten zijn alle functies beschikbaar in de nieuwe Nothing X app2.

Geoptimaliseerd connectiviteit

Ear (stick) heeft een nieuw ontworpen antenne die verder van het gezicht af zit om het signaal zo min mogelijk te blokkeren. Wanneer er bijvoorbeeld op Nothing Phone (1) wordt gegamed, schakelt hij automatisch naar de low lag-modus voor ultiem nauwkeurig geluid en graphics combinatie. Ear (stick) maakt ook gemakkelijk verbinding met elk Android-apparaat met Fast Pair3.

Carl Pei, CEO en Co-founder van Nothing, kan niet wachten tot Ear (stick) de wijde wereld in trekt: “Nu we op het punt staan de één miljoen verkochte producten wereldwijd te overschrijden, kan ik niet wachten tot men ons derde product, Ear (stick), in handen krijgt. Het product biedt comfort en brengt tegelijkertijd onze meest geavanceerde geluidservaring tot nu toe. Het bijzondere design van de case is geïnspireerd op de vorm van een lipstick en heeft een unieke, maar functionele draaiopening”.

Beschikbaarheid en verkoopprijs

De verkoop van Nothing Ear (stick) start op 4 november om 11:30 uur, in meer dan 40 landen en regio’s, waaronder Europa, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten bij nothing.tech en geselecteerde retailers.

Reacties

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Loading…

0

FinTech en Datavisualisatie als trend in de Finance branche

Teufel viert met NOVEMBERMANIA een maand lang Black Deals