De 1100 vierkante meter tellende ‘Huawei Space’ is verdeeld over twee verdiepingen en biedt ruimte voor gratis producttrainingen, technische ondersteuning en masterclasses om klanten te helpen hun kennis van Huawei producten te vergroten en hun fotografie-, design-, video- en multimediavaardigheden te verbeteren.
“Klanten zijn en blijven onze eerste prioriteit bij Huawei, ongeacht voor welke uitdagingen we als merk staan”
De nieuwste Huawei locatie in Madrid, genaamd Huawei Space, toont het hele ecosysteem aan Huawei producten en biedt de mogelijkheid aan klanten om zich onder te dompelen in de meest innovatieve technologieën. Zo kunnen consumenten er trainingen krijgen voor bestaande en toekomstige productfuncties. Ook kan men experts en adviseurs raadplegen voor meer informatie over de producten en het Huawei ecosysteem.
Na de introductie van ‘Huawei Space’ in Madrid zal later dit jaar een vergelijkbare locatie worden geopend in het iconische centrum van Barcelona.
“Klanten zijn en blijven onze eerste prioriteit bij Huawei, ongeacht voor welke uitdagingen we als merk staan”, aldus Walter Ji, CEO Huawei Consumer Business Group, West-Europa. “We hebben deze flagship store geopend in een van Europa’s meest vooraanstaande locaties om onze betrokkenheid bij onze klanten te tonen en om te laten zien dat er voor ons bedrijf niets is veranderd. Dit is de nieuwste stap in onze ambitie om iedereen over de hele wereld zinvolle innovatie te bieden”.
Marianna Cherubini, Retail Director van de Consumer Unit van Huawei Spanje, legt uit: “De Huawei Space in Madrid en de Huawei Space die we later dit jaar in Barcelona openen, bieden een verscheidenheid aan diensten die de gebruiker een unieke ervaring geven. Met deze flagship stores willen we onze positionering in Spanje en onze diensten voor de consument verder versterken”.
Reacties
Loading…