in

IFA bouwt het succes uit

Meer exposanten, meer bezoekers en meer innovaties. Dat is het resultaat van zeven dagen IFA in Berlijn vorige week. Door gebruik te maken van extra gehuurde expositieruimte kwam het aantal exposanten op 1.823 – een plus van 13%- die op maar liefst 158.000 vierkante meter expositieruimte stonden. De organisatie meldt een record ordervolume van 4,5 miljard euro en 240.000 bezoekers.

“Het zijn met name de nieuwe ontwikkelingen en de positieve trend in de verkoop van consumenten elektronica die het succes mogelijk hebben gemaakt. De beurs bewijst dat het een echte mensen-mensen business is,” zegt de CEO van Messe Berlin dr Christan Göke.
Het waren de Smart Living, Vitual Reality en UHD televisie die uiteindelijk benoemd werden tot trending topics van ‘s werelds grootste vakbeurs voor consumenten elektronica, IFA.
Volgend jaar is de beurs er weer en wel van 1 tot 6 september 2017.

Lucille Werner is voor een dag weer quizmaster

DigiFocus: iPhone 7 en iPhone 7 Plus: 7 voordelen