in

Logitech start met TV campagne om Harmony alles-in-één afstandbediening te promoten

Logitech start een najaarsoffensief om de Nederlander kennis te laten maken met de Logitech’s alles-in-één afstandsbediening: de Harmony One. In de maanden november tot en met december adverteert Logitech op televisie, in store, in print en online om consumenten de voordelen van een multifunctionele afstandsbediening uit te leggen. Het is de eerste keer dat Logitech op de Nederlandse televisie adverteert.

Simone van Zuylen, Marketing & PR Manager Benelux, legt uit waarom Logitech voor deze grootschalige aanpak kiest: “De Harmony producten zijn een groot succes. Het is voor ons één van de snelst groeiende productgroepen. We zien echter dat het marktpotentieel nog veel groter is. Daarom hebben we besloten om in een gerichte campagne uit te leggen waarom de Harmony zo gemakkelijk is. Uit onderzoek blijkt dat veel Nederlanders moeite hebben om al hun apparatuur te bedienen. Die ergernis nemen wij als uitgangspunt om uit te leggen dat je die apparaten letterlijk onder de duim kunt houden met één gebruiksvriendelijke afstandbediening.”

De campagne ondersteunt ook een bijzondere actie: In de maanden november, december en januari kan iedereen de Harmony One voor een periode van 4 weken zelf thuis uitproberen. Mocht de Harmony One onverhoopt niet bevallen, dan kan deze zonder problemen worden omgeruild en krijgt men het aankoopbedrag volledig terug.

Panasonic neemt Sanyo over

Ubisoft in het teken van Disney