in

Micromedia’s Kickoff najaar 2008 groot succes

Het was een daverend succes. Vrijwel iedereen uit retail Nederland kwam af op de manifestatie Micromedia. Tijdens het event werden op donderdag 11 september in Kasteel de Vanenburg in Putten de laatste ontwikkelingen getoond op het gebied van software, gaming en consumentenelektronica.

Vele grote en minder grote retailketens – klanten van Micromedia – gaven acte de présence tijdens het Kickoff evenement. Groot was de belangstelling voor de Showcase, een beurs waar Micromedia’s belangrijkste leveranciers uit Nederland maar ook Europa en de Verenigde Staten hun nieuwste producten voor het najaar presenteerden. Onder hen waren Altec Lansing, Case Logic, Corel, Datel, Davilex Business, Denda Publishers, Easy Interactive, Electronic Arts, Fergusson Hill, GelaSkins, Kidsrights, Thrustmaster/Hercules, Sandisk, iFrogz, Logitech Gaming Devices, Magix entertainment, McAfee, Microsoft, Konig, Nero, Nuance, Nyko, Philips, PC Tools ltd., Penguin, Roxio, Samsung Corporation, Steel Series, Symantec, Take Two, Ubisoft en Warner Entertainment.

Directeur Eldan Santcroos van Micromedia was buitengewoon tevreden met het verloop van de dag. “We hebben klanten en leveranciers de gelegenheid gegeven met elkaar in contact te komen. Gelet op de grote opkomst en de sterke interesse hebben we daarmee voorzien in een duidelijke behoefte. Een van de grote retailers noemde de Kickoff 2008 zeer informatief, een goede aanvulling op de IFA en een goede start van het nieuwe seizoen.”

Het programma begon met een uitgebreide lunch, gevolgd door presentaties en leuke activiteiten waarin helikopters, LandRovers en Ramana, winnaar van de Uri Geller Show, een rol speelden. De dag werd afgesloten met een diner en een aantal aanwezigen ging naar huis met aantrekkelijke prijzen waaronder een Vespa scooter, iPOD Touch, iPOD Nano, etc.

Nieuwe LG modellen zijn strak en slim

Ook Toshiba voorziet in een netbook