in

Nieuwste Uplift 2 Earphones van House of Marley is draadloos en duurzaam

House of Marley introduceert duurzame bluetooth-oordopjes: de Uplift 2 Wireless Earphones. Deze in-ear oordopjes zijn vervaardigd van FSC-gecertificeerd hout en recyclebaar aluminium. Per verkocht item doneert het bedrijf een bijdrage aan de Johan Cruyff Foundation én wordt een boom geplant in een gebied waar herbebossing noodzakelijk is.

Ten opzichte van zijn voorganger, de Uplift, heeft de Uplift 2 BT als belangrijke extra feature dat deze via bluetooth werkt en dus draadloos is. Dit draagt bij aan het comfort: geen snoer dat in de weg zit of in de knoop raakt. “De wijze waarop onze producten zijn gemaakt, is voor ons even belangrijk als het design”, zegt Josh Poulsen, Director Product Development bij House of Marley. “Daarom gaan een uitstekende geluidskwaliteit en duurzaam vakmanschap bij ons altijd hand in hand.”

“De wijze waarop onze producten zijn gemaakt, is voor ons even belangrijk als het design”

Perfecte fit

De in-ear oordopjes verbind je eenvoudig via bluetooth met je telefoon of tablet. Zo luister je tot wel tien uur naar je favoriete muziek. De dynamische driver van 9 millimeter zorgt voor een warm geluid met stevige bas, zoals je van House of Marley gewend bent. Dankzij de ingebouwde microfoon kun je met de Uplift 2 BT ook handsfree bellen en binnenkomende oproepen neem je eenvoudig aan via het bedieningspaneel van de headphones. De oordopjes zijn spatwaterdicht en zweetbestendig, en ook aan draagcomfort is veel zorg besteed: de ergonomische vormgeving zorgt voor een perfecte fit. Kortom, de Uplift 2 bluetooth-oordopjes zitten goed en klinken goed.

De Uplift 2 BT is verkrijgbaar in de kleuren Brass, Signature Black en Silver. Naast een milieuvriendelijk REWIND-opbergtasje worden er verschillende maten oordopjes meegeleverd. De earphones zijn te koop bij de grotere retailers als MediaMarkt, Bol.com en Coolblue voor een adviesprijs van €79,90. De Uplift 2 is in dezelfde kleuren ook beschikbaar als non-bluetooth-versie: die heeft een adviesprijs van €29,90.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Nederlandse consumenten besteden € 15,7 miljard online in eerste negen maanden van 2017

Het hoe, wat en waarom van draadloos opladen