in

Plantronics introduceert vijf nieuwe audioproducten voor sporters en reizigers

Plantronics introduceert maar liefst vijf nieuwe producten, waaronder headsets uit de BackBeat FIT- en BackBeat GO-productlijn. Ze bieden consumenten een meeslepende, draadloze audio-ervaring en zorgen ervoor dat zij kunnen horen wat belangrijk is: muziek en telefoongesprekken.

BackBeat FIT

De draadloze Plantronics BackBeat FIT-productlijn wordt uitgebreid met drie nieuwe modellen:

  • BackBeat FIT 3100: Deze draadloze headset zal op menig verlanglijstje verschijnen. De nieuwe in-ear BackBeat FIT 3100 heeft zachte, flexibele oorhaakjes die comfort en stabiliteit bieden – ongeacht de activiteit van de drager – en een simpele en intuïtieve bediening. Deze headset levert de vertrouwde Plantronics audiokwaliteit, inclusief het unieke Always Aware-ontwerp. Gebruikers kunnen hierdoor tijdens hun work-out van hun favoriete muziek genieten, terwijl ze zich bewust blijven van omgevingsgeluiden zoals een fietsbel of naderende auto. De vijf uur luisterplezier kan met maximaal tien uur worden uitgebreid dankzij het oplaadetui. De BackBeat FIT 3100 is beschikbaar in de kleuren zwart en grijs en heeft een adviesprijs van €149,99.
  • BackBeat FIT 2100: Dit is de nieuwste versie van de BackBeat FIT, een favoriet onder consumenten. Hardlopers en andere sporters over de hele wereld vertrouwen op de kwaliteit, veiligheid en duurzaamheid van deze draadloze headset. Ook dit model beschikt over het Always Aware-ontwerp, de My Tap-functie en intuïtieve bediening. Dit model is beschikbaar in de kleuren zwart, grijs, blauw en lava black, en de adviesprijs is €99,99.
  • BackBeat FIT 350: Deze sportheadset levert een alternatieve draadloze draagstijloptie en is uitermate geschikt voor de sportschool. De headset is zweet- en waterbestendig en is uitgerust met een sportkabel die ‘s nachts zichtbaar is en comfortabel is. De BackBeat FIT 350 biedt zes uur luisterplezier en is beschikbaar in de kleuren zwart/grijs; grijs/bone en grijs/blauw, en heeft een adviesprijs van €79,99.

“Mensen verwachten meer dan alleen geluid van hun headsets.”

BackBeat GO

Ook de BackBeat GO-productlijn bestaat uit diverse modellen en draagstijlen, en komt daarmee tegemoet aan de verschillende persoonlijke stijlen en voorkeuren van gebruikers. Twee modellen zijn speciaal voor reizigers ontworpen. Op drukke perrons of luchthavens, in het vliegtuig of in het openbaar vervoer is eigenlijk altijd sprake van lawaai. Daardoor kan reizen vermoeiend zijn en als storend worden ervaren. De in-ear BackBeat GO 410 oordopjes en de over-ear BackBeat GO 810 headset bieden daar nu een oplossing voor:

  • BackBeat GO 410: Deze draadloze oordopjes bieden tot 12 uur luisterplezier en drie active noise canceling- en twee EQ-modi. Hierdoor krijgt de gebruiker de controle terug over wat hij hoort, zowel tijdens het dagelijkse woon-werkverkeer als een tien uur durende, internationale vlucht. Gecombineerd met zijn slanke ontwerp is de BackBeat GO 410 de ideale reisgenoot. Hij is beschikbaar in de kleuren graphite en bone en heeft een adviesprijs van €129,99.
  • BackBeat GO 810: Deze koptelefoon biedt tot 20 uur luisterplezier en is net als de BackBeat GO 410 uitgerust met drie active noise canceling- en twee EQ-modi. Daarmee kunnen forenzen en reizigers zich concentreren op wat voor hen belangrijk is in de drukte van een luchthaven, vliegtuig, bus of metro. De BackBeat GO 810 is beschikbaar in de kleuren graphite black, navy blue, en bone white, en heeft een adviesprijs van €149,99.

“Mensen verwachten meer dan alleen geluid van hun headsets. Ze verwachten duidelijke, eenvoudige ervaringen die hun dagelijks leven prettiger en beter maken, of ze nu hardlopen, of door het land of de wereld reizen – en onze producten bieden dat”, zegt Frank Timmermans, Regional Director Benelux & Nordics bij Plantronics.

Reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Loading…

0

DigiFocus: Benieuwd wat je kan leren van een topsporter?

ASUS Republic of Gamers kondigt samenwerking aan met Activision voor Call of Duty®: Black Ops 4 (PC)