in

Samsung breidt webwinkels voor B2B-klanten uit naar 30 landen wereldwijd

De B2B-webwinkels bieden veel voordelen voor kleine en middelgrote ondernemers

Samsung opent een nieuwe webwinkel voor B2B-klanten in Nederland, waarmee het totaal aantal B2B-webwinkels wereldwijd naar 30 landen wordt uitgebreid.

De B2B-webwinkel van Samsung is een dienst op Samsung.com voor producten, oplossingen en aankoopvoordelen gericht op het midden- en kleinbedrijf (MKB).

De Samsung B2B-webwinkel accepteert verschillende betalingsmogelijkheden voor bedrijven, zoals termijnbetalingen en factuurbetalingen. Daarnaast kunnen klanten profiteren van exclusieve zakelijke aanbiedingen, kortingen op het totale aankoopbedrag en technische ondersteuning. Bovendien is er keuze uit een uitgebreid Samsung-productportfolio, te beginnen met mobiele telefoons, tablets en laptops en later ook tv’s, monitoren, airconditioners, koelkasten en overige Samsung producten.

“Het belangrijkste voordeel van de B2B online store is de toegankelijkheid, het eenvoudige aankoopproces en de keur aan betaalmethoden gericht op het MKB,” zegt Bjørn Jense, Business Development Manager bij Samsung Nederland. “Omdat we wereldwijd het groeipotentieel van de online B2B-business zien, zal Samsung doorgaan met het uitbreiden en ontwikkelen van diensten die praktische voordelen en ondersteuning bieden aan MKB-klanten.”

In vergelijking met vorig jaar is het gemiddelde aantal nieuw aangemelde leden wereldwijd met 100% toegenomen en sinds februari is de omzet in de B2B-webwinkels verdubbeld[1]. Op basis van deze resultaten is Samsung van plan om het aantal B2B-webwinkels verder uit te breiden om het MKB zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Loading…

0

AI in slimme camera’s en thermostaten: de snel evoluerende wereld van domotica

Beter slapen, betere gezondheid: het nieuwe One UI 5 Watch biedt een eerste blik op de aankomende Galaxy Watch