in

Snelste en nieuwste bezorgopties bol.com nog voordeliger met introductie ‘Select’

Voor €14,99 per jaar geen verzendkosten meer voor bestellingen onder €20,-, same day delivery en avond- en zondaglevering.

Bol.com zet opnieuw een stap in het nog toegankelijker en makkelijker maken van online winkelen en introduceert onder de naam ‘Select’ een bezorgabonnement.

In 2016 creëerde bol.com al een doorbraak in ‘same day delivery’; nog dezelfde dag je pakketje in huis tegen het laagste tarief en beschikbaar voor een breed assortiment. Ook werd zondagbezorging een feit. Vanaf vandaag zijn deze en alle andere bezorgopties gebundeld in een abonnement en daarmee nog voordeliger. Want wie lid wordt van ‘Select’ betaalt nu eenmaal per jaar € 14,99 waarna alle verzendkosten voor de rest van het jaar vervallen. Klanten betalen dus niet meer voor bestellingen onder de € 20,-, avond- en zondaglevering en de same day delivery services ‘Vandaag Bezorgd’ en ‘Vandaag Ophalen’.

Het bezorgabonnement geldt voor de ruim 300.000 meest bestelde artikelen bij bol.com, in de winkel te herkennen aan het ‘Select’-label. Steeds meer klanten van bol.com kiezen voor deze artikelen, zodat zij altijd profiteren van alle beschikbare bezorgopties en daarbij zelf een bezorgmoment kunnen bepalen. Met de introductie van ‘Select’ kunnen zij nu tegen minimale kosten 24/7 rekenen op de snelste en nieuwste bezorgopties. Wanneer je bijvoorbeeld een verjaardagscadeautje bent vergeten, kun je het ’s ochtends bestellen en ontvang je het nog dezelfde dag thuis. Of wanneer je het overdag druk hebt met werk en niet thuis bent om een pakketje te ontvangen, laat je het ‘s avonds thuis bezorgen of haal je het op na werk bij Albert Heijn in de buurt.

“Met ‘Select’ weet je dus precies waar je aan toe bent en word je nooit meer verrast door onverwachte verzendkosten.”

Daniel Ropers, algemeen directeur bol.com, vertelt: “De afgelopen jaren hebben we er alles aan gedaan om onze klanten nog meer keus en daarmee controle te geven over de bezorging van pakketjes. Met onder andere als resultaat dat wij voor iedere situatie een geschikte bezorgoptie hebben, zodat je een pakketje altijd kunt laten bezorgen waar en wanneer je maar wil. Dat betekent zeven dagen in de week en indien nodig al binnen vijf uur na bestelling. We merken dat onze klanten enorm enthousiast zijn over deze services. Enkel de bijkomende kosten kunnen nog weleens een drempel vormen om er gebruik van te maken. Die drempel nemen we nu zo goed mogelijk weg met de introductie van een bezorgabonnement. We bieden zo maximale keus, gemak en snelheid tegen minimale kosten. Zelfs voor de bestellingen onder de € 20,- hoeft niet meer betaald te worden. Met ‘Select’ weet je dus precies waar je aan toe bent en word je nooit meer verrast door onverwachte verzendkosten.”

Het aantal artikelen met een ‘Select’-label zal in de komende jaren uitgebreid worden, naar verwachting tot zo’n 1 miljoen artikelen. Tot dit assortiment behoren ook de artikelen van winkeliers die via bol.com verkopen en daarbij ook hun logistiek hebben ondergebracht bij bol.com.

Tijdens het bestelproces krijgen klanten de optie ‘word lid van Select’ aangeboden. ‘Select’ wordt afgesloten voor een jaar en stopt automatisch indien de klant het zelf niet verlengt. Meer informatie is te vinden via de website bol.com/select.

Reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Loading…

0

PENTAX KP benoemd tot ‘Best APS-C DSLR Expert’ op TIPA Photo & Imaging Awards

Gigaset pro benoemt GRENKE tot Solution Partner