in

Sony brengt 3D naar de huiskamer in 2010



Normal 0 0 1 46 264 Uitgeverij Compres bv 2 1 324 11.1282 0 0 0

Tijdens de Sony persconferentie, aan de vooravond van Europa’s grootste elektronicabeurs de IFA in Berlijn, heeft Sony aangekondigd de verdere commercialisering van 3D aan te voeren. In 2010 brengt Sony 3D naar de huiskamer met de introductie van een 1080p High Definition BRAVIA LCD-televisie die geschikt is voor 3D.

Naast de verdere ontwikkeling van 3D geschikte BRAVIA
LCD-TVs, ontwikkelt Sony ook 3D content voor Blu-ray Disc-spelers, VAIO
laptops en PlayStation 3. Hierdoor zijn films en games thuis in 3D te beleven. 


Sony ontwikkelt voor de sterk groeiende 3D
bioscoopindustrie een breed scala van professionele apparatuur voor de opnames,
de productie en de vertoning van films in 3D. Het aantal digitale 3D schermen
neemt snel toe en zal naar verwachting aan het eind van dit jaar oplopen tot
7000 stuks. Naast de 3D films zorgen ook de professionele 3D producten voor de
groei van 3D contentproductie en distributie voor de entertainmentindustrie.
Voor theater- en muziekoptredens tot aan bijvoorbeeld sportevenementen.


‘Make believe’-filosofie
Sony streeft ernaar om zoveel
mogelijk innovatieve ideeën werkelijkheid te laten worden. Vanuit de
make.believe-filosofie betekent dit dat Sony streeft naar nog meer synergie
tussen de verschillende groepsmaatschappijen, zowel voor de professionele- en
consumentenmarkt. Sony maakt het zo mogelijk om de optimale 3D kijkervaring
naar de huiskamer te brengen.

Killzone 2 is best verkopende game

Negen uur op één accu