in

Strategisch partnership MediaMarkt en Hisense TV

Rafael van der Vaart trapt in MediaMarkt Arena de verkoop van Hisense TV’s af – Hisense, één van de grootste fabrikanten van flatscreen-tv’s en koel-vriescombinaties wereldwijd, is klaar om ook in Nederland meer zichtbaarheid te creëren.

Om daar kracht bij te zetten, sloegen zij in 2021 al de handen ineen met voormalig Nederlands profvoetballer Rafael van der Vaart. Na een succesvolle EURO2020 campagne, was Rafael nu opnieuw betrokken als publiekstrekker bij de opening van de eerste officiële Hisense x MediaMarkt winkel.

Foto v.l.n.r. Edward van Lith, CCO MediaMarkt Amsterdam Arena, Robert Kapteijn CSO ATAG Benelux, Rafael van der Vaart, Remko Rijnders General Managing Director MediaMarkt BeNeLux.

De kick-off van deze samenwerking vond dit weekend door middel van een feestelijk event bij de MediaMarkt Amsterdam Arena. De komende periode zullen meerdere winkels volgen. Consumenten werden uitgedaagd om mee te doen aan meerdere activiteiten, waaronder een Instagram fotohoek en een schietspel gericht op ‘Lucky number 23’ van Rafael.

De winnaars werden beloond met een gesigneerde Hisense voetbal, een officieel Nederlands Elftal shirt én de hoofdprijs in de vorm van de nieuwe Hisense 55U7HQ tv. Er was voor iedereen voldoende gelegenheid om een handtekening van of een foto met Rafael te krijgen en niemand ging met lege handen naar huis.

Rafael van der Vaart:

“Gaaf om deze dag samen met Hisense te organiseren en om op deze manier mensen enthousiast te maken voor dit mooie merk! Ik kijk uit naar wat er nog komen gaat!”

Robert Kapteijn:

“Het strategisch partnership met MediaMarkt zal het merk Hisense meer landelijke bekendheid geven en een boost aan Hisense televisies. Hisense linkt zich wereldwijd aan voetbal en onze lokale samenwerking met Rafael van der Vaart past daar ontzettend goed bij. Dus alle ingrediënten voor succes!”

Hi, wij zijn Hisense

Hisense gelooft dat technologie pas echt innovatief is, als het toegankelijk is voor iedereen. Het hightech merk is opgericht in 1969 en behoort tot de grootste fabrikanten van flatscreen-tv’s en koel-vriescombinaties ter wereld. Hisense is gevestigd in 160 landen en heeft productie- en R&D centra wereldwijd. Het internationale team van ruim 90.000 medewerkers heeft een sterke visie: ‘Everything we create is designed with you in mind’. Hisense is trotse sponsor van onder andere EURO2020 en van de voetbalclubs Paris Saint Germain en Leeds United.

www.hisense.nl

Reacties

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Loading…

0

SoundCore by Anker introduceert nieuwe koptelefoons: Space Q45 over-ears en Space A40 in-ears

Nederlanders bezuinigen qua abonnementen het snelst op televisie