Het met unieke functionaliteiten uitgeruste backend systeem is eenvoudig te gebruiken op diverse platformen zoals bijvoorbeeld Microsoft Office 365, Microsoft Exchange en Google Workspace.
Vanuit de eindgebruikersmarkt is grote vraag naar oplossingen die tijd besparen en frustratie verminderen als het gaat om het boeken van vergaderruimtes, (flex)werkplekken en andere zaken zoals parkeerplaatsen. Door covid is de kantoorcultuur bij veel bedrijven snel veranderd, waardoor deze vraag nog verder is toegenomen.
Humly is een Zweedse producent van “Workplace Solutions” die het gebruik van hulpmiddelen op moderne werkplekken stroomlijnt met in eigen beheer ontwikkelde meeting room displays en flexibele oplossingen voor desk booking, wayfinding en andere hulpmiddelen. Een van de grootste voordelen van het werken met Humly is dat het merk de hardware, software en clouddiensten zelf ontwerpt, bouwt en beheert, waardoor er snel en efficiënt kan worden gehandeld. De grote focus op veiligheid, data-integriteit en design maakt Humly een populaire keuze in verschillende klantsegmenten, zowel in de private als de publieke sector.
Meer weten over Humly? Bezoek dan www.humly.com of volg hun LinkedIn pagina om op de hoogte blijven van het laatste nieuws.
Bent u van plan om van dinsdag 10 mei 2022 t/m vrijdag 13 mei 2022 de Integrated Systems Europe (kortweg ISE) beurs in Barcelona te bezoeken? Bezoek dan ook de Humly stand 2L150. Dit meerdaagse evenement staat alom bekend als de grootste audiovisuele beurs in de wereld. Klik hier om u te registreren voor gratis toegangskaarten!
Wilt u Humly liever wat dichter bij huis ontmoeten? Dat kan! Registreer u dan voor de Exertis expo op 9 juni 2022 in Hotel Nassau, Breda. Humly is in de Benelux verkrijgbaar via de distributeur Exertis. Klik hier voor meer info over de Exertis expo.
Rechtstreeks contact opnemen met Humly in de Benelux kan via bob.hanemaaijer@humly.com of +31(0)23-2084010.
Reacties
Loading…