in

BIS realiseert LED wall AFAS Circustheater

Indrukwekkende LED wall is grootste Samsung curved LED wall in Benelux – Gisteren is de grootste Samsung Curved LED wall in de Benelux in gebruik genomen.

In opdracht van musicalproducent Stage Entertainment realiseerde audiovisueel & IT marktleider BIS BV, onderdeel van Econocom, dit prachtige “digitale bilboard” aan de ronde gevel van het AFAS Circustheater in Scheveningen. Zowel Stage Entertainment als Samsung en BIS zijn bijzonder tevreden met het eindresultaat.

Informeren en inspireren

Stage Entertainment heeft prachtige producties op zijn naam staan, zoals Mamma Mia!, The Lion King en Wicked. Omdat de musicalproducent bekend staat om zijn visuele spektakelstukken, zocht de directie naar een mogelijkheid om hun gasten met dynamische en prachtige visuele content te informeren en te inspireren. Albert Verlinde, algemeen directeur en producent Stage Entertainment Nederland: “Een dynamische, high-end uitstraling is voor ons erg belangrijk. Nog voor onze gasten binnen zijn, willen we laten zien wat we in huis hebben. Dankzij hun jarenlange ervaring in display technologie en tal van bijzondere LED-oplossingen was de keuze voor Samsung en BIS eenvoudig.”

Een dynamische, high-end uitstraling is voor ons erg belangrijk. Nog voor onze gasten binnen zijn, willen we laten zien wat we in huis hebben

Strenge installatie-eisen

Het curved LED screen is bevestigd op de ronde gevel van het AFAS Circustheater, een in-het-oog-springende A-locatie op de Scheveningse boulevard. De soms extreme omstandigheden van zand, zon, zee, zout, wind en water stellen niet alleen hoge eisen aan de kwaliteit van de LED wall zelf, maar ook aan de installatie van het scherm. Mede vanwege de strenge installatie-eisen werd BIS gevraagd de Samsung LED wall te leveren én te installeren. Dankzij de kennis en ervaring van hun installatieteams in combinatie met een grondige voorbereiding en project management heeft BIS het volledige project in 30 dagen naar tevredenheid afgerond.

Klantbeleving centraal

Bart Donkersloot, sales director bij BIS, is trots op dit project: “Bij BIS stellen wij de klant centraal in denken en doen. Voor Stage Entertainment geldt 100% hetzelfde. In hun opdracht aan BIS werd met nadruk onderstreept dat de beoogde oplossing de klantbeleving moest versterken. Ik vind het dan gewoon gaaf om te zien hoe alle puzzelstukjes op hun plaats zijn gevallen en wij – sámen met Stage Entertainment en Samsung – erin geslaagd zijn deze klantwens te vertalen in een oogstrelende oplossing, die ook nog eens uniek is in de Benelux”.

Reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Loading…

0

DigiTip: LEGO Dimensions videogame

Blokker lijdt fors verlies in België