in

Jaloers op een telefoon

Ter gelegenheid van de introductie van de Sony Ericsson Jalou by Dolce&Gabbana op de Nederlandse markt, onderzocht Sony Ericsson de effecten van jaloezie. Tijdens het lanceringevenement in het Amsterdamse Westcord Fashion hotel, gingen experts Pieternel Dijkstra en fashion expert Anouk Smulders in op de rol van jaloezie en de telefoon als fashion accessoire.

Als opening van het evenement werd de video getoond van de nieuwe media campagne. Sony Ericsson werkte voor dit toestel samen met Dolce&Gabbana. De creative directors van Dolce&Gabbana, Domenico Dolce en Stefano Gabbana namen de Sony Ericsson Jalou onder handen, en werkten mee aan de unieke reclamecampagne van internationaal erkend regisseur Cyril Guyot. In de campagne staan jaloezie, glamour en verlangen centraal. De modellen die te zien zijn in de reclamefilm, dragen de herfst/winter collectie 2010 van Dolce&Gabbana.
De Jalou by Dolce&Gabbana, die zijn naam aan de term “jaloezie” te danken heeft, is een typische telefoon voor de modebewuste jongedame. Het toestel heeft een grootte van 73 mm, wat vergelijkbaar is met de lengte van een lipstick. Naast de compactheid en modegevoeligheid, heeft de Jalou een hoop nuttige features. Zo heeft de Jalou by Dolce&Gabbana de mogelijkheid om filmpjes op YouTube te bekijken, een Google Maps applicatie, video-recording en playback. De telefoon heeft een standaard intern geheugen van 100 MB, een 3.2 MP camera met 3.2x digitale zoom en een standby tijd van 350 uur.
Jalou by Dolce&Gabbana heeft een adveisverkoopprijs van 479 euro en is o.a. verkrijgbaar bij BelCompany.

Opladen en doorgamen

Kabels, kabels, kabels…