in

LG lanceert campagne met Spinnin’ records’ dj-duo Lucas & Steve

LG Electronics gaat een samenwerking aan met Spinnin Records’ dj-duo Lucas & Steve met een nieuwe campagne. Het gezamenlijke doel van LG en Spinnin’ Records: “making things sound as good as possible” staat in deze campagne centraal.

In de campagne tonen Lucas & Steve hoe ze hun muziek produceren om het zo goed mogelijk te laten klinken via LG’s FN7 Tone Free earbuds en de DSN11 Soundbar.

Muziek speelt voor veel mensen een grote rol in hun leven en wordt op verschillende manieren en momenten geconsumeerd. Het afgelopen jaar vooral thuis als achtergrondmuziek tijdens werk, motiverende tunes tijdens een home-workout of tijdens het wandelen en goed geluid bij films en series. Maar de aankomende tijd hopelijk ook weer in de zomer tijdens het festivalseizoen.

In de campagne toont LG deze verhalen en blikt vooruit naar het festivalseizoen met nieuwe muziek. Lucas & Steve geven daarbij een kijkje achter de schermen bij het produceren van nieuwe muziek. In de video’s toont het dj-duo hoe het proces in de studio eruitziet en waar zij rekening mee houden bij het maken van muziek. Het dj-duo besteedt veel aandacht aan het vastleggen van het beste geluid en luistert naar de muziek met LG’s DSN11 Soundbar en FN7 Tone Free Earbuds. Door de ergonomische pasvorm en Active Noise Cancellation is de muziek optimaal te beluisteren. Bovendien zorgt de UV-nano case ervoor dat 99,9% van de bacteriën wordt gedoodt tijdens het laden, wel zo handig bij gebruik buiten de deur.

“Samenwerken met Spinnin’ Records en Lucas & Steve was een logische keuze. Vooral met het oog op ons gezamenlijke doel: “making things sound as good as possible”. LG streeft dit doel na door de beste producten te maken zoals de minimalistisch ontworpen FN7 Tone Free Earbuds met ruimtelijk geluid in samenwerking met de prestigieuze Meridian en de DSN11 Soundbar met 3D-geluid van Dolby Atmos. Lucas & Steve streven op hun beurt naar perfectie in hun muziek. We zijn er trots op dat we deze elementen samenbrengen en kunnen tonen in deze campagne, vertelt Byanka Zandbergen, Marketing Manager Home Entertainment, bij LG.”

Maarten Strijder, Brand Partnership Manager, bij Spinnin’ Records voegt daaraan toe: “Making things sound as good as possible” is natuurlijk iets wat Spinnin’ Records in alles terug laat komen. Dat een partner als LG dit ook nog eens mogelijk maakt met haar producten voelt als een goede match en maken we met deze samenwerking nog maar eens goed duidelijk.“

De campagne is vanaf vandaag te zien op het Youtube kanaal van Spinnin’ Records.

Reacties

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Loading…

0

Doe (gratis) mee aan de ICT EK Poule 2021!

Konftel lanceert plug and play Conferencing pakketten rondom nieuwe innovatieve vergadertelefoon