in ,

LIFX brengt de toekomst van verlichting naar de Nederlandse markt

LIFX (spreek uit als: life-x), makers van de allereerste multikleuren ledlampen met ingebouwde wifi ter wereld, brengt de toekomst van verlichting nu ook binnen het bereik van de Nederlandse consument, met de lancering van tien innovatieve verlichtingsproducten op de Benelux-markt.

LIFX is een pionier op verlichtingsgebied en bracht zijn eerste slimme verlichtingsoplossingen in 2012 uit, toen het concept van het ‘slimme huis’ de tekentafels nog moest verlaten. Inmiddels worden de producten van het bedrijf in meer dan 80 landen verkocht en heeft het kantoren op drie verschillende locaties wereldwijd.

Breng iedere ruimte tot leven

LED licht biedt vele voordelen waaronder een levensduur van de lamp tot wel 23 jaar en een laag energieverbruik. Led licht draagt dus bij aan een lagere energierekening en een lagere uitstoot van broeikasgassen.

“Consumenten verlangen in toenemende mate efficiëntie, controle en aanpassingsmogelijkheden van hun smart home-technologieën”

Bovendien kan je met de slimme verlichtingsoplossingen van LIFX je huis transformeren met prachtig en sfeervol licht in tot 16 miljoen verschillende kleuren. De verlichting is op allerlei verschillende manieren te personaliseren en te automatiseren. Zo kunnen de felheid en de kleurtemperatuur automatisch met ‘Day & Dusk’ worden aangepast aan het omgevingslicht en de tijd van de dag. LIFX lanceerde onlangs speciale licht thema’s rond Halloween en geeft complete vrijheid in sfeerbepaling met de flexibele app. De producten werken naadloos samen met de bekende stembesturingssystemen, waaronder Google Assistant, Amazon Alexa, Apple HomeKit en Microsoft Cortana, zodat je de verlichting kunt bedienen met je stem of met de app. LIFX is het enige merk dat de laatste instellingen ‘Scenes’ van de lamp onthoudt, zelfs wanneer de originele lichtschakelaar gebruikt wordt.

Van enkelvoudige ledlampen tot volledige verlichtingsmodules met decoratieve lichttegels of lichtstrips: LIFX mengt creativiteit en kleur om iedere ruimte tot leven te brengen.

“Consumenten verlangen in toenemende mate efficiëntie, controle en aanpassingsmogelijkheden van hun smart home-technologieën,” stelt Tim Peters, CEO van LIFX. “Met flexibele producten als LIFX Tiles en LIFX Beam, kan nu ook de Nederlandse consument zijn huis op een creatieve en persoonlijke manier verlichten. En het is er de goede tijd van het jaar voor: de donkere dagen rond kerst kunnen straks de warme, kleurige dagen rond kerst worden.”

Speciale instapacties

Om te vieren dat LIFX nu ook in Nederland en de rest van de Benelux beschikbaar is, zijn er diverse consumentenacties opgezet. Bij LIFX kan je het concept wifi-ledlampen testen met de aankoop vanaf slechts één lamp. Er is geen dure aanschaf van een bridge nodig, want de lamp zelf bevat de wifimodule. LIFX verlaagt hiermee de instapdrempel voor consumenten die de smart home-wereld voor het eerst betreden en wil zo een grotere groep consumenten voor de draadloze ledtechnologie interesseren.

Reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Loading…

0

Netatmo verwelkomt Google Home met de integratie in haar smart home-oplossingen

tado° verwelkomt Google Home in Nederland