in

Met de nieuwe Sitecore Experience Commerce 9 individualiseren merken de end-to-end klantervaring

De nieuwste commerce-oplossing van Sitecore vestigt een nieuwe standaard in e-commerce, waarmee merchandisers, marketeers en partners de complete winkelervaring kunnen personaliseren.

Sitecore®, de wereldleider op het punt van experience management software, maakte vandaag de Sitecore Experience Commerce 9 bekend op de NRF 2018: de Grote Retail Show. De nieuwste versie van de commerce-oplossing van Sitecore is het enige cloud-enabled platform dat van huis uit content en commerce integreert. Hierdoor kunnen merken de end-to-end winkelervaring compleet personaliseren en individualiseren, vóór, tijdens en na de transactie.

“Experience Commerce 9 bewijst opnieuw onze inzet om de beste winkelervaring voor consumenten te ontwikkelen en de ROI voor merken te vergroten,”

Uit recent onderzoek blijkt dat max. 86% van de klanten personalisering beschouwt als een essentiële factor bij een aankoop. Toch geeft een derde van de merken toe niet over de middelen en vaardigheden te beschikken om de gewenste klantervaring aan te bieden. Vooruitlopend op ontwikkelingen in de bedrijfstak heeft Sitecore het commerce platform volledig vernieuwd om content, commerce en contextuele informatie te combineren. Tegelijk worden beter bruikbare, snellere bedrijfsmiddelen in één overzicht geïntroduceerd.

“Experience Commerce 9 bewijst opnieuw onze inzet om de beste winkelervaring voor consumenten te ontwikkelen en de ROI voor merken te vergroten,” zegt Mark Frost, Sitecore Chief Executive Officer. “Wij zijn het enige platform dat continu leert van het klanttraject via alle contactpunten. Daardoor verkeren wij in de unieke positie dat wij elke interactie kunnen vertalen naar een relevante ervaring en merken kunnen helpen bij het aanknopen van langdurige relaties met hun klanten.”

Als gemakkelijk uit te breidenplatform, ontwikkeld met de nieuwste ASP.NET Core 2.0 technologie biedt Sitecore Experience Commerce 9 bedrijfskansen voor Sitecore-partners en -ontwikkelaars. Ze kunnen de functionaliteit vergroten, eigen plug-ins ontwikkelen of plug-ins van derden toepassen om de klant meer voordelen te leveren. Verdere belangrijke functies zijn:

  • Snellere marktintroductie Sitecore® Experience Accelerator (SXA) Storefront bevat meer dan 40 specifieke commerce-componenten die met drag & drop op elke pagina kunnen worden opgenomen. Hierdoor kunnen merken de ontwikkeling en implementatie van e-commerce winkels versnellen via Microsoft Azure PaaS of installaties op locatie.
  • Inventarisbeheer Bevat support voor online-naar-offline commerce via allocaties, de mogelijkheid multi-store, multi-warehouse en multi-site inventarissen te beheren, verzendingen te traceren, te verrekenen in diverse valuta en gebruikers te informeren over de voorradige hoeveelheden.
  • Catalogusbeheer Er is een gebruikersvriendelijke catalogus opgenomen met nieuwe functies, zoals een globaal productoverzicht en een nieuw algemeen standaard schema.
  • Nieuwe migratietools Met twee nieuwe migratietools kunnen gebruikers van bestaande Commerce Servers catalogi en klantprofielen importeren vanuit elke andere bron en ze automatisch aanpassen voor gebruik in Sitecore Experience Commerce.
  • Nieuwe integratie van door gebruikers gegenereerde content – de Stackla for Sitecore UGC Connector levert een ongeëvenaarde integratie met Sitecore Experience Commerce. Hierdoor kunnen merken dynamisch door gebruikers gegenereerde content vertonen op homepages, e-commerce sites en verder.
  • Flexibele opties voor implementatie en licenties Sitecore Experience Commerce 9 is compatibel met Azure PaaS, IaaS of bedrijfsinterne implementaties en verkrijgbaar op abonnement of doorlopende licenties.
  • Veilige en schaalbare implementatie Sitecore en de leverancier van technologische diensten, Rackspace, hebben de handen ineengeslagen om de beste managed cloud commercediensten aan te bieden. Klanten van Sitecore Experience Commerce kunnen nu profiteren van de door Rackspace geoptimaliseerde, veilig en schaalbare cloud-infrastructuur – evenals hun in de bedrijfstak veelgeroemde ondersteuning en diensten, responsiveness en expertise in e-commerce.

“Veel merken hebben moeilijkheden met content en commerce platformen die niet geïntegreerd zijn. Ze lopen de hoogwaardige kennis van de klant mis die voor goede personalisering nodig is,” stelt Jon Panella, GVP, Global Commerce Strategy van SapientRazorfish, “een Sitecore Platinum Solution Partner met meer dan negen jaar ervaring met Sitecore en meer dan 150 Sitecore-implementaties. Zulke slechte integraties leiden tot een onsamenhangende, onpersoonlijke klantervaring. Met de consistent innovatieve, geïntegreerde oplossingen van Sitecore kunnen wij onze cliënten helpen echt gepersonaliseerde ervaringen te leveren binnen het hele aankooptraject, ongeacht het kanaal.”

Maak meteen een afspraak voor een demo met Sitecore voor meer informatie over Sitecore Experience Commerce 9 op www.sitecore.net.

Reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Loading…

0

De Revo SuperCD is een compleet muzieksysteem in één doosje

Western Digital onthult nieuwe oplossingen om consumenten te helpen met steeds grotere foto- en videocollecties