‘Wij luisteren en kijken goed naar verschillende doelgroepen en proberen ons in te leven met betrekking tot hetgeen zij verwachten van de fabrikant en retailer op dit gebied’, aldus Mark Appel, directeur van Yormedia. ‘De consument is op zoek naar eenvoud en gemak. Het ready2use concept biedt dat ook. De Yormedia Streamer werkt direct uit de verpakking en er is een helpdesk voor diegene die toch hulp wil.’
‘Met Yormedia kan de retailer een keuze voorleggen aan haar klanten en er zeker van zijn dat consumenten na aankoop worden ondersteund door een team van specialisten.’ Naast de actieve marketing en PR initiatieven ondersteunt Yormedia haar retailers met de inmiddels bekende instore demonstraties inclusief popcorn. ‘Wij zien dat de vraag vanuit het grote publiek enorm toeneemt. Nu de ‘innovators’ en ‘early adopters’ hen zijn voorgegaan is het nu de beurt aan de ‘early majority’. Van deze groep consumenten is bekend dat tachtig procent van de CE-aankopen in een fysieke winkel of mainstream webwinkel gebeurt. Al onze activiteiten, marge- en prijsstructuren zijn hier speciaal op ingericht waardoor distributeurs, retailers en e-tailers de ruimte wordt gegeven om haar toegevoegde waarde in de keten te leveren,’ sluit Appel af.