in

Bol.com introduceert Bespaar Continu: een persoonlijke herhaalservice voor dagelijkse producten

Nooit meer zonder shampoo, luiers, kattenvoer of toiletpapier en altijd korting op je favoriete producten voor dagelijks gebruik. Bol.com maakt dit nu mogelijk met de introductie van Bespaar Continu, een online persoonlijke herhaalservice met producten voor elke dag.

Je kiest bij bol.com uit producten van bekende merken, bepaalt zelf hoe vaak en waar je ze wilt ontvangen en krijgt altijd korting. Met Bespaar Continu zet bol.com een nieuwe stap in het optimaliseren van online winkelen vanuit de behoeftes van de consument.

Je kunt de Bespaar Continu producten iedere maand, tweemaandelijks of in een andere maandelijkse frequentie laten bezorgen. Bol.com herinnert je wanneer je volgende herhaalbestelling gepland is en vervolgens beslis je zelf of je de bestelling wilt ontvangen of een keertje overslaat. Zo wordt een herhaalaankoop makkelijker dan ooit. Je hoeft er niet meer over na te denken. Je hoeft er zelfs niet eens de deur voor uit.

Consumentengedrag zal veranderen

Binnen het assortiment van 15 miljoen artikelen van bol.com, kunnen klanten sinds 2012 ook kiezen uit duizenden drogisterij-artikelen, artikelen voor babyverzorging en dierenvoeding. Huub Vermeulen, algemeen directeur bij bol.com: “We zien dat steeds meer klanten bij ons terugkomen voor hun herhaalaankopen. Met het nieuwe en in Nederland en België unieke concept Bespaar Continu willen we daar klanten nog beter in ondersteunen. Dit in combinatie met prijsvoordeel, een belangrijke wens bij de aanschaf van dagelijkse producten. Met de introductie van Bespaar Continu geven we vanuit bol.com een nieuwe impuls aan online winkelen. We verwachten dan ook dat dit tot een verandering zal leiden in het koopgedrag van consumenten. Producten die voorheen nog beperkt online werden aangeschaft, zullen vanaf nu vaker in het online winkelmandje terecht komen.”

Continu voordeel

Binnen Bespaar Continu kan gekozen worden uit producten van meer dan 65 bekende merken. Klanten van bol.com die gebruikmaken van Bespaar Continu zijn verzekerd van prijsvoordeel. Zo krijg je bij iedere bestelling een vaste korting ten opzichte van de normale bol.com productprijs. De korting per bestelling kan oplopen tot 35%, afhankelijk van het gekozen product. Bij vijf of meer Bespaar Continu producten in een levering krijg je een extra korting van 10% per product. Zo levert Bespaar Continu klanten van bol.com niet alleen meer gemak en voordeel op, maar draagt het ook bij aan een verduurzaming van de logistiek binnen e-commerce. Bestellingen worden opgespaard, gebundeld en daarmee in één doosje verstuurd.

We zien dat steeds meer klanten bij ons terugkomen voor hun herhaalaankopen. Met het nieuwe en in Nederland en België unieke concept Bespaar Continu willen we daar klanten nog beter in ondersteunen

Winkelen via smartphone populair voor herhaalaankopen

Steeds meer klanten van bol.com winkelen via de app op hun smartphone. Het gemak van de app is vaak een reden om ook een volgende keer te kopen bij bol.com. De app wordt dan ook met name gebruikt voor herhaalaankopen, bijvoorbeeld wanneer je onderweg bent. Bol.com lanceert daarom Bespaar Continu als eerste via de app (iOS en Android), via een update. Na de eerste klantervaringen en –reacties van app-gebruikers zal Bespaar Continu ook ontwikkeld worden voor de reguliere website.

Meer informatie via de webpagina: bol.com/bespaarcontinu

Reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Loading…

0

Huawei onthult HUAWEI Mate 10 Pro en HUAWEI Mate 10 lite

MediaMarkt opent uitzendbureau voor mens en robot in Eindhoven