in

De kleur van geluk

Audio Pro T3+ Lemon – De Zweedse luidsprekerfabrikant Audio Pro voegt weer een kleurrijke luidspreker toe aan haar assortiment. Dit keer hebben ze gekozen voor een felgele T3+.

Kleuren zijn een optisch fenomeen dat een diepere impact heeft op de menselijke psyche dan we misschien denken. Kleuren kunnen onze emoties onbewust zeer sterk beïnvloeden, en veel interieurontwerpers gebruiken deze kennis bij het plannen van interieurs en het kiezen van details waarop onze ogen kunnen rusten. Cultuur, opvoeding en persoonlijke waarden hebben ook invloed op hoe men kleuren waarneemt, maar het is toch spannend om te ervaren welk effect een klein beetje kleur kan hebben? Geel wordt in veel culturen ‘de kleur van geluk’ genoemd en wordt vaak gezien als een warme, positieve en jeugdige kleur. Hoewel grote gebieden geel vervelend kunnen worden en als vervelend kunnen worden ervaren, wordt een kleine hoeveelheid geel, zoals een luidspreker, door velen als stimulerend en inspirerend ervaren.

Met dit in gedachten heeft de Zweedse luidsprekerfabrikant Audio Pro een speciale, gelimiteerde editie van de zeer populaire Bluetooth-luidspreker T3 + in de kleur geel geproduceerd. Ze hebben het ‘Lemon’ genoemd, en de kleine luidspreker doet je onmiskenbaar denken aan een mandje met sunkissed lemons.

We verwachten dat de gele luidspreker een populaire metgezel zal zijn om deze zomer naar het strand te brengen

Jens Henriksen, CCO bij Audio Pro legt uit; “Het doel was om een ​​spreker te ontwerpen die de boel kan opfleuren na een donker jaar, zwaar getroffen door een pandemie. En welke kleur is daarbij beter dan een licht en positief, helder geel? ” De speaker, die zelfs in zijn reguliere kleuren behoorlijk populair is geworden, heeft een accu en een bluetooth-verbinding waardoor hij bijvoorbeeld in de tuin of op een picknick kan worden gebruikt. En met een batterij die 30 uur meegaat, geniet je lang van zowel de muziek als de zon op het strand.

“We verwachten dat de gele luidspreker een populaire metgezel zal zijn om deze zomer naar het strand te brengen, waar hij zal schijnen, net als de zon.” vervolgt Jens Henriksen. “Het enige wolkje aan de lucht is misschien wel de limited edition. Daarom raden we klanten die een gele speaker willen meenemen naar het strand aan om deze zeldzame lemon al in het vroege voorjaar in handen te krijgen”

“We hopen dat deze gele kleur de dag kan opfleuren en een sprankje hoop zijn dat de wereld op weg is naar betere tijden, zowel in termen van weer als pandemieën”, besluit een hoopvolle Jens Henriksen.

Reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Loading…

0

Nieuwe technologieën voor elke auto met de FM-transmitter van Hama

DigiTest: D-Link Wi-Fi 6 router (DIR-X5460) review