in

Defecte Apple apparaten tijdelijk gratis thuis opgehaald voor reparatie

Sluiting Apple Stores vanwege coronacrisis vraagt om flexibiliteit – Kortgeleden heeft Apple vanwege de uitbraak van het coronavirus alle Apple Stores in Nederland en België gesloten. Hierdoor is het voor de consument niet meer mogelijk om apparaten op deze servicepunten fysiek voor reparatie in te leveren.

Het elektronicabedrijf stelt daarom Apple Authorised Service Provider (AASP) Elbuco in staat om defecte apparaten kosteloos bij de klant thuis op te halen en gerepareerd terug te sturen.

De zogeheten pick-up & return service is per direct beschikbaar voor alle klanten in Nederland en België (regio Kempen) en geldt bovendien voor alle Apple apparaten. “Wij merken dat onze partners gedurende deze crisis op zoek zijn naar passende oplossingen om hun servicestandaarden op peil te houden”, zegt Anne Bouk Swildens, Marketing Director bij Elbuco Group. “Hierbij heeft de gezondheid van klanten en werknemers de hoogste prioriteit, en is het dus van groot belang dat de richtlijnen van de overheid in acht worden gehouden. Gelukkig bood Apple ons de mogelijkheid om deze nieuwe dienst snel operationeel maken, zodat zowel de service- als de gezondheidsdoelstellingen in stand worden gehouden.”

Gebruikmaken van dienst

Deze nieuwe reparatiedienst helpt klanten die niet meer bij de fysieke Apple Stores terecht kunnen. Daarbij is de service gratis voor alle soorten Apple-apparaten, waarvan het defect binnen de garantie valt. Voor overige defecten worden transportkosten in rekening gebracht. Swildens: “Juist als je gebonden bent aan je thuisadres, is het uiterst vervelend als je Macbook of iPhone niet meer naar behoren functioneert. Wij zijn daarom erg blij dat wij klanten tijdens deze moeilijke tijd met deze flexibele ophaal- en retour service kunnen helpen”. Om gebruik te maken van de dienst, kunnen klanten hun apparaat voor reparatie aanmelden op apple.elbuco.nl.

Over Elbuco

Elbuco biedt al ruim veertig jaar high service leaseconcepten, waarmee het bedrijf haar klanten behalve zekerheid ook flexibiliteit en gemak biedt. Dit zit, evenals het leveren van goede service, verankerd in het DNA van Elbuco. Bovendien richt de organisatie zich op het faciliteren van transport, installaties en reparaties voor (elektronica) partners in de business-to-business en business-to-consumer branche. De meeste van de medewerkers werken dan ook in de serviceorganisatie. Zij beschikken over de meest recente technische kennis en zorgen ervoor dat zij de klanten optimaal ontzorgen.

Reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Loading…

0

LG kondigt nieuwe TV line-up aan met nieuwe ontwerpen en functies voor vernieuwde kijk- en game-ervaring

OPPO introduceert twee 5G-smartphones met dunste design: de OPPO Find X2 Neo en Find X2 Lite