in

Jabra Stone: headset met rondingen

GN Netcom onthult vandaag de nieuwe Jabra Stone. Deze heeft een elegant, rond ontwerp, zowel voor het oortje als de bijbehorende oplader voor onderweg – de Stone zelf. Het oortje biedt twee uur gesprekstijd en is dan overal bij te laden met de Stone, die tot zes uur extra gesprekstijd geeft. Deze is compact en eenvoudig in handtas of broekzak weg te stoppen. Hij dient ook als houder die het oortje automatisch uitschakelt. De headset heeft een adviesprijs van 99,99 euro.

Het oortje van de Stone set heeft een mooie ronding, waardoor hij goed over het oor hangt, blijft zitten en bijna onzichtbaar is. Met een druk op het randje begint of beëindigt de gebruiker een gesprek. Harder en zachter zetten gebeurt met een zachte aanraking, door omhoog of omlaag te schuiven op het oortje zelf. Een piepje geeft aan dat het volume reageert. De headset bevat bovendien noise blackout extreme-technologie en het oortje is gemaakt van zacht rubber.

‘De Jabra Stone is een van de meest revolutionaire producten die wij ooit hebben gecreëerd. Wij zijn ervan overtuigd dat deze headset de manier waarop consumenten denken over Bluetooth headset voorgoed zal veranderen,’ zegt Martin Robert Herluf, marketing manager bij GN Netcom. ‘De unieke vorm gecombineerd met de noise cancellation technologie is dusdanig geavanceerd dat het niet langer meer nodig is om een microfoon in de buurt van de mond te hebben, waardoor het een compleet nieuw concept vormt.’

‘De Jabra STONE is echt iets heel nieuws en absoluut onderscheidend ten opzichte van andere headsets. Wij zijn zelf erg enthousiast over de headset en trots dat wij deze als exclusieve partner van Jabra in Nederland mogen lanceren,’ zegt Nico Struijk, directeur van Battrex, exclusieve distributeur van Jabra producten in Nederland.

BCC start landelijke CO2 Tour in Amsterdam

Patrick Vyncke, ‘Mr PlayStation’, overleden