in

Kroatisch Gaming merk White Shark start campagne om haaien te beschermen

Het Kroatische gaming merk Sea Shark, in Nederland geïmporteerd door Questcontrol bv, heeft een 3-jarig contract getekend met een van ’s Werelds grootste Milieu organisaties, met als doel om de zee en de Haaien te beschermen,

White Shark staat voor de pure liefde en de fun van het gamen. Door de verschillende samenwerkingen met merk ambassadeurs, gaming influencers, is het merk inmiddels te vinden bij zowel de professionele als recreatie spelers, door heel Europa en Noord-Afrika. Maar White Shark groeide door en terwijl de merkwaarden van White Shark op positieve manier bij de gamers aankwamen en hen verbond, besefte het management maar al te goed welk effect deze groei had op het milieu.

We were constantly thinking of ways how to mitigate the negative effects of technology on nature. The answer was in front of us the whole time, in our name: White Shark.

Dit is precies waarom White Shark zich aansloot als officiële partner en sponsor van ’s werelds grootste milieu organisaties; the International Union for Conservation of Nature (IUCN), en in het bijzonder de bescherming van de witte haai.

Als onderdeel van een 3 jarige campagne Let’s care about each other, zal White Shark verschillende campagnes organiseren en sponsoren met als doel het beschermen van de haaien en in het bijzonder de bedreigde haaien, en het beschermen en behouden van de oceanen en zeeën waar deze haaien leven. Daarnaast zal White Shark zich inzetten voor het schoonmaken van oceanen en kustlijnen, de educatie van gamers en andere activiteiten die bewustzijn voor het milieu zullen ondersteunen. Tevens zal White Shark gebruik gaan maken van gerecyclede materialen.

Hoewel White Shark al een tijd met deze campagne bezig is, zal met de lancering van de campagne Let’s care about each other harder worden gewerkt aan het weglaten van plastic in de verpakking. Deze doelstelling moet eind volgend jaar voor 100% worden gerealiseerd. Daarnaast zal White Shark nieuwe producten ontwikkelen van gerecycled plastic uit de oceaan.

White Shark wil iedereen samen brengen. Daarom zul je gedurende de campagne niet alleen de huidige gaming inflencers zien, maar zal het team worden aangevuld met wetenshappers, atleten, mucici, milieu activisten en andere milieu bewuste influencers, waaronder Dr. sc. Alen Soldo, professor van the Faculty of Oceanography in Split, Vanja Peleš, Wereld kampioen Duiken en Ribafish, een beroemde Kroatische food blogger, journalist, educator en milieu activist activist, die kinderen leert over het milieu op zijn eigen creatieve manier.

Reacties

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Loading…

0

4 van de 5 consumenten besteedt meer online om verzendkosten te besparen

MediaMarkt gaat actief inzetten op energiebesparing