in

MEDION vertrouwt op sterke samenwerkingen in de detailhandel en blijft het merk verder ontwikkelen

Voor zowel ERAZER als MEDION richt het bedrijf zich op innovaties en merkkracht voor de toekomst. Meer aandacht besteden aan samenwerkingen in de detailhandel moet dit extra kracht bijzetten.

MEDION heeft vandaag aangekondigd zijn koers van voortdurende ontwikkeling voort te zetten. Hiertoe behoort onder andere de reeds gecommuniceerde verzelfstandiging van het merk ERAZER, voorheen MEDION ERAZER. Sinds gamescom in augustus presenteert de gaming-tak zich als een gezond, onafhankelijk merk met meer dan vijftien jaar ervaring en kennis op het gebied van high-end gaming-hardware. Ook bij het merk MEDION staat innovatie hoog in het vaandel. Met een geplande herlancering wordt niet alleen de aanwezigheid van het merk versterkt, maar wordt het bedrijf als geheel meer toekomstbestendig gemaakt.

Het brede portfolio van verkoopkanalen helpt het merk om klanten op de best mogelijke manier te bereiken. MEDION richt zich daarom met name op bestaande en nieuwe retailpartners, terwijl de webshops in Nederland en Spanje worden opgeheven.

“Samen met onze retailpartners zijn we positief over een spannende toekomst voor onze bedrijven,” zegt Michiel van der Vliet, Divisional Director Sales North – South & Private Labels WW. “In dit opzicht is de aankomende herlancering een belangrijke stap om de merken MEDION en ERAZER verder te versterken. We kijken ernaar uit om samen met onze partners de beschreven verkoopontwikkelingen te implementeren.”

Zowel MEDION als ERAZER blijven online aanwezig. Met ERAZER.gg is onlangs een speciale ERAZER-website gelanceerd. Daarnaast staat er ook een lancering van een B2B-partnersite op de planning.

Reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Loading…

0

Coolblue opent dit jaar drie nieuwe winkels in België

Bowers & Wilkins: Px8 hoofdtelefoon in Royal Burgundy