in

Polk Audio betreedt de Nederlandse markt

Lucas Hamming introduceerde Polk Audio aan de Nederlandse pers – Polk Audio, bekroond ontwerper van hoogwaardige audioproducten en het grootste audiomerk van Sound United, betreedt de Nederlandse markt en markeerde dat met een feestelijk persevenement op donderdag 12 april.

Op het evenement gaf singer-songwriter Lucas Hamming een muzikale workshop en kon de Nederlandse pers kennismaken met de audioproducten van Polk.

Polk is marktleider in Noord-Amerika op het gebied van kwalitatief hoogstaande luidsprekersystemen voor thuisbioscopen. Het bedrijf produceert daarnaast hoogwaardige soundbars, hoofdtelefoons, draadloze luidsprekers, mobiele en maritieme luidsprekers, versterkers en nog veel meer.

“Wij vinden dat het ultieme luisterplezier voor iedereen toegankelijk moet zijn: great sound for everyone.”

Great sound for everyone

“Polk is een merk dat zich richt op echte muziekliefhebbers,” vertelt Niels Hardeman van Sound United, het moederbedrijf waar Polk Audio onder valt. “Als het voor jou belangrijk is dat het lekker klinkt, zonder dat je daar meteen de hoofdprijs voor moet betalen, dan zijn wij er voor jou. Wij vinden dat het ultieme luisterplezier voor iedereen toegankelijk moet zijn: great sound for everyone.”

Workshop van Lucas Hamming

Tijdens het persevenement gaf de bekende singer-songwriter Lucas Hamming een workshop, waarin hij onder meer tips aan journalisten gaf over hoe je zelf je muzikale talenten kan benutten. Maar de aanwezigen konden natuurlijk ook genieten van zijn eigen muziek, die hij unplugged ten gehore bracht. “Het is altijd een doelstelling van Polk geweest om de ervaring van een liveoptreden bij je thuis te brengen,” zegt Hardeman. “Daarom introduceren we ons merk met een Nederlandse artiest die alles van liveoptreden afweet en die je kan vertellen waarom een natuurgetrouwe geluidsreproductie zo belangrijk is.”

De producten van Polk Audio zijn per direct verkrijgbaar via hifi-speciaalzaken en online retailers.

Reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Loading…

0

Merken verwachten moeilijkere bestrijding namaakproducten door IT-ontwikkelingen

ARCHOS Junior, een assortiment gemaakt voor kinderen