in

Retailer PlatteTV is vanaf nu HelloTV

Het nieuwe merk HelloTV zet persoonlijk advies in als troef richting retailreuzen – De enige tv-specialist in Nederland PlatteTV heeft een nieuwe naam en merkidentiteit: HelloTV.

Vanuit de overtuiging dat er voor iedere Nederlander maar één tv de beste is, zet de retailer in op de dialoog met klanten om persoonlijk advies te kunnen geven. HelloTV nodigt iedereen uit in de wereld van tv’s om alle mogelijkheden te ontdekken, online en in de 11 winkels verspreid over het land.

De rebranding ligt in het verlengde van de groeiambitie. Binnen 3 jaar wil HelloTV de autoriteit zijn in Nederland op het gebied van tv’s en gaat daarmee de strijd aan met retailreuzen als Bol.com, Coolblue en Mediamarkt. De specialisten van HelloTV denken tv, dromen tv en zijn tv. Zij vertegenwoordigen ruim 50 jaar tv-ervaring en zijn als geen ander in staat om klanten te helpen aan de beste tv-beleving.

De retailer gelooft dat persoonlijk en specialistisch advies het verschil maakt om mensen de beste tv-beleving te kunnen bieden. Dit wordt zowel online als offline waargemaakt. Bij HelloTV geen chatbots voor geautomatiseerd advies, maar echte specialisten die online vragen beantwoorden. Ook zullen er steeds meer winkels verschijnen in het land met het meest uitgebreide assortiment en de nieuwste innovaties op het gebied van tv. Binnenkort vindt de opening plaats van de 12de winkel in Duiven.

Om garant te kunnen staan voor advies over de beste tv-beleving, is het snappen van de wensen en de situatie van de klant onmisbaar

“Wij zijn de enige echte tv-specialist in Nederland en geloven in de human factor. Vanzelfsprekend in onze winkels, maar juist ook online via de chat. Het liefst verkopen we geen enkele tv zonder advies van een van onze specialisten. Om garant te kunnen staan voor advies over de beste tv-beleving, is het snappen van de wensen en de situatie van de klant onmisbaar”, aldus Erik-Jan Koense Director Marketing & E-Commerce. “Het aangaan van de dialoog heeft altijd in ons dna gezeten. Met de introductie van de naam HelloTV willen we dit nog sterker benadrukken. We nodigen heel Nederland graag uit om bij ons de mogelijkheden te komen ontdekken.”

Reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Loading…

0

Samsung lanceert Galaxy XCover6 Pro: veilig, robuust en gebouwd voor de onderneming van nu

Sharp introduceert nieuwe EQ serie – de meeslepende cinematische ervaring voor thuis