in

Trust Gaming en Ubisoft werken samen aan een complete Tom Clancy’s The Division 2 spelervaring

Na de succesvolle samenwerking rondom de Rainbow Six Siege en Far Cry 5 gamingbundels, komen Trust Gaming en Ubisoft met een nieuwe actie, in afwachting van de wereldwijde release van Tom Clancy’s The Division 2 op 15 maart.

Met deze limited edition bundels die al in de winkel verkrijgbaar zijn voor de releasedatum van de game, krijgen spelers de laatste gaming producten gebundeld met een voucher voor de PC standaard editie.

“We zijn verheugd om rondom de release van Tom Clancy’s The Division 2 weer samen te werken met Trust. Ze bieden een breed scala aan producten die zijn gericht op het verbeteren van de game-ervaring voor onze pc-community”, zegt Emmanuel Fauchez, Director Digital Sales bij Ubisoft EMEA.

“We zijn verheugd om rondom de release van Tom Clancy’s The Division 2 weer samen te werken met Trust. “

Gecombineerd met een gratis voucher voor de game zijn onder andere de Resto Gaming stoelen en de Dominus Gaming Desk. Spelers kiezen hun favoriete kleur Resto en installeren hun volledige pc-setup op de Dominus Gaming Desk: je zit nu comfortabel klaar op het moment dat het spel uitkomt.

Ga voor goed geluid met de Magna Wireless Headset bundel. De 50mm luidsprekerunits geven gamers een solide basis voor al hun gaminggeluiden zonder beperkt te worden door kabels. Daarnaast zorgt het 7.1 surroundgeluid ervoor dat ze altijd weten wat er rondom hen afspeelt. Om de setup compleet te maken, krijgen gamers naast de gratis voucher een muismat met exclusieve game-art.

Voor een kamervullend geluid van hoge kwaliteit en indrukwekkend basvermogen, kiezen gamers voor de strakke Tytan 2.1 soundbar set of de kleurrijke Tytan RGB set. Het 120W piekvermogen van deze speakers blaast alle The Division 2 klanken door de hele kamer.

De game is beschikbaar op de Xbox One, Xbox One X, PlayStation®4 computerentertainmentsysteem en Windows-pc.

Reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Loading…

0

Nederlandse consumenten besteedden € 23,7 miljard online in 2018

Nederlandse consument niet bekend met functionaliteiten spraakassistent