in

Bringly en Paazl sluiten handen ineen voor lokale en duurzame bezorgervaring

Logtech-bedrijven Bringly en Paazl gaan een samenwerking aan om gezamenlijk een efficiënte, lokale en duurzame bezorgervaring te bieden voor omnichannel retailers.

Door de groeiende pakketmarkt neemt het aantal vervuilende bezorgstromen in binnensteden toe. Dankzij deze samenwerking maken Bringly en Paazl lokale, efficiënte én duurzame zelfde dag pakketbezorging toegankelijk in binnensteden. Klanten kunnen hun lokale verzendproces via Bringly automatiseren en duurzame bezorgstromen combineren.

Alle pakketten worden lokaal en volledig CO2-neutraal opgehaald door een fietskoerier of elektrisch voertuig. Lokale pakketjes worden standaard binnen een uur, dezelfde middag of avond bezorgd bij de ontvanger. Buiten deze steden worden pakketjes toegevoegd aan de routes van koeriers die toch al rijden en vervolgens de volgende dag bezorgd door heel Nederland.

Wij focussen op een unieke klantervaring én efficiënte stadslogistiek zonder CO2-uitstoot

“Wij focussen op een unieke klantervaring én efficiënte stadslogistiek zonder CO2-uitstoot. Deze samenwerking met Paazl sluit aan op ons doel om efficiënte en duurzame stadslogistiek voor iedereen beschikbaar te maken. Door de krachten te bundelen kunnen retailers met één partij, Bringly, koppelen om lokaal altijd de meest efficiënte bezorgopties tegen de scherpste tarieven te bieden”, aldus Bringly CEO Rajiv Laigsingh.

Jan-Willem Roest, Paazl CEO, voegt daar aan toe, “Onze klanten geven duidelijk aan dat ze duurzamer willen bezorgen en wij willen hier graag aan bijdragen. We zijn erg blij dat we met Bringly weer een duurzame bezorgoptie op ons platform toe kunnen voegen. Bringly is een mooie aanvulling op onze bestaande duurzame bezorgopties.”

Reacties

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Loading…

0

DigiFocus: Veilig samen werken op afstand met Zyxel Nebula Together uit de cloud

Meerderheid Nederlanders verwacht na corona even vaak online aankopen te doen als tijdens corona