in

Coolblue lanceert eerste Coolblue XXL in Amsterdam

De Rotterdamse webwinkel Coolblue zet zijn omnichannel-strategie kracht bij met de lancering van het concept Coolblue XXL. Klanten kunnen er meer dan duizend producten ter plekke testen en afhalen, soms al een minuut na de bestelling.

Zes productwerelden

In Amsterdam rolt e-commercereus Coolblue op Black Friday de rode loper uit voor zijn nieuwste paradepaardje: een fysieke megawinkel waar een groter assortiment dan ooit uitgestald wordt op 1.700 m² – vijf keer groter dan de vorige winkel. Klanten kunnen er meer dan duizend producten vastnemen en uitproberen of advies vragen aan specialisten in zes ‘productwerelden’, waaronder Televisies, Geluid, Laptops/Computers/Netwerk, Witgoed en alles wat telefonie, tablets en weareables te maken heeft.

Lees verder op retaildetail.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

DigiFocus: Wat te doen met je oude telefoon?

Brother Solutions Interface: een wereld van mogelijkheden