in

Hayu, de reality streamingdienst van NBCUniversal gaat samenwerking met Foxxum aan waardoor Hayu op Vestel apparaten in 22 landen lanceert

Hayu, de video-on-demand streamingdienst (SVOD) met alleen reality series van NBCUniversal, is een samenwerking aangegaan met Foxxum, innovator in geavanceerde smart TV-oplossingen voor internationale tv-fabrikanten en contentproviders.

Hierdoor lanceert de Hayu app op Vestel apparaten in 22 landen, waaronder het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Nederland, België, Luxemburg, Denemarken, Sweden, Noorwegen, Finland, Spanje, Frankrijk, Italies Zwitserland, Litouwen, Estland, Letland, Polen, Hongarije, Tsjechische republiek, Duitsland, Oostenrijk en Portugal.

Hayu biedt kijkers die fan zijn van het reality-genre de beste reality-tv, waaronder: The Real Housewives, Below Deck, Million Dollar Listing en Top Chef.  Als de onmisbare SVOD-service die zich volledig richt op reality-programma’s , biedt Hayu een uitgebreid aanbod van meer dan 9.000 afleveringen aan niet-gescripte inhoud van topkwaliteit met een verscheidenheid aan subgenres in het Engels, waaronder Home and Design, Dating, Cooking, Fashion en True Crime.

Foxxum is gespecialiseerd in innovatieve smart TV-oplossingen, die zijn ontwikkeld in samenwerking met hun klanten, gericht op alle facetten van van consumenten elektronica. Van siliciumleveranciers tot apparaatfabrikanten (OEM) en van CE-merken, tv-operatoren tot contentproviders.

We zijn verheugd dat onze gebruikers nu kunnen genieten van de vermakelijke inhoud van Hayu op hun Vestel smart-tv’s en de grote verscheidenheid aan spraakmakende en populaire realityshows kunnen bekijken. Dit markeert een belangrijke toevoeging aan onze premium app-catalogus en we zijn er zeker van dat onze stempel en ervaring Hayu’s wereldwijde bereik zal versterken.” aldus Ronny Lutzi, CEO bij Foxxum GmbH.

We zijn verheugd om Hayu – en zijn wereldberoemde reality-tv content nog toegankelijker te maken voor fans van het genre in heel Europa,” aldus Hendrik McDermott, Managing Director, Direct-To-Consumer, Global. “Hayu is nu al de bestemming voor niet te missen reailty content wereldwijd. Hayu bouwt voort op zijn multi-territoriale samenwerking met Foxxum, waardoor het voor Vestel klanten gemakkelijker is om toegang te krijgen tot Hayu’s uitgebreide content aanbod.”

Reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Loading…

0

‘Shoppen via sociale media is nieuwe concurrent voor fysiek winkelen’

Samenwerking Nextbase en Vodafone voor IoT-data maakt van elke auto een veilige smartcar